چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

جدیدترین خواسته بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق سال 99+جزییات

24 خرداد 1401
جدیدترین خواسته بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق سال 99+جزییات

به گزارش بانک اول، شب گذشته «محمدحسن زدا»، مشاور سازمان تامین اجتماعی، با انتشار متنی در اینستاگرام از ارائه پیشنهاد افزایش ۲۱ درصدی حداقل مستمری سال ۹۹ توسط سازمان تامین اجتماعی به هیات وزیران خبر داد. زدا تاکید کرد که این پیشنهاد باید به تایید هیات وزیران برسد.

 

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند: ما با افزایش ۲۱ درصدی مستمری‌ها مخالفیم و این موضوع را بارها در این دو ماه اعلام کرده‌ایم؛ چرا سازمان تامین اجتماعی بدون توجه به اعتراضات کارگران و بازنشستگان اقدام به افزایش ۲۱ درصدی مستمری‌ها کرده است.

 

بازنشستگان خواستار آن هستند که سازمان، پیشنهاد خود را پس بگیرد. آیت نیافر (فعال صنفی بازنشستگان) در این رابطه با اشاره به ۶ هزار امضای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در اعتراض به افزایش ۲۱ درصدی مزد در شورایعالی کار می‌گوید: کارگران و بازنشستگان به افزایش ۲۱ درصدی حداقل مزد در شورایعالی کار اعتراض دارند و این اعتراض را بارها اعلام کرده‌اند؛ بایستی افزایش ۲۱ درصدی حداقل مزد ملعی شود؛ در روزهای گذشته نیز اخباری منتشر شد که سازمان بازرسی کشور نیز به موضوع مزد ورود کرده است و شنیده شد که قرار است جلسه شورایعالی کار برای لغو افزایش ۲۱ درصدی حداقل مزد برگزار شود؛ حالا چرا سازمان تامین اجتماعی همین رقم ناچیز را برای افزایش مستمری بازنشستگان در نظر گرفته است و به دولت پیشنهاد داده است؟!

 

وی با اشاره به ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی مبنی بر لزوم افزایش مستمری بازنشستگان به اندازه هزینه‌های زندگی می‌گوید: این ماده قانونی هرگز اجرا نشده است؛ کارگران بازنشسته خواستار اجرای این ماده قانونی هستند و تاکید دارند که باید مستمری‌ها به اندازه سبد هزینه‌های زندگی خانوار افزایش یابد.

 

کاظم فرج اللهی (فعال صنفی کارگران وبازنشستگان) نیز با انتقاد از عدم توجه به ماده ۴۱ قانون کار در تعیین حداقل دستمزد می‌گوید: خواسته کارگران و بازنشستگان، لغو افزایش ۲۱ درصدی حداقل دستمزد است؛ این خواسته‌ای است که بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در آن همصدا هستند؛ حالا چرا بدون توجه به این خواسته جمعی، قرار است مستمری نیز فقط ۲۱ درصد زیاد شود؟!

 

وی با تاکید بر اینکه باید به خواسته‌ها و مشارکت کارگران احترام گذاشته شود؛ می‌گوید: چون نقش و مشارکت تشکل‌های کارگری و بازنشستگان کمرنگ و محدود است، دولت به خود اجازه می‌دهد مزد و مستمری را هرچقدر خودش می خواهد زیاد کند!

 

بازنشستگان از تشکل‌های رسمی و کانون‌های بازنشستگی درخواست دارند اجازه ندهند مستمری بازنشستگان در شرایطی که تورم بسیار بیشتر از ۴۰ درصد است، فقط ۲۱ درصد زیاد شود؛ آنها خواستار این هستند که نظرات و پیشنهادات آنها و همچنین متن صریح قانون در تعیین مستمری بازنشستگان اعمال شود.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد عاشوریان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوستان کسی هست که شماره تماس آقای ت نیافر را داشته باشد,به امید خدا گویا آدم با شرفی هستند،می خواستم از ایشان درخواست نمایم که از وزارت کار به علت فروش بدون اجازه سرمایه کارگران و بازنشستگان در بورس اعلام جرم نماییم،تمام شرکتهای شستا را زیر قیمت فروخته اند بدون اینکه حتی یک سهم به کارگران و بازنشستگان تعلق بگیرد،همانطور که در سهام عدالت تامین اجتماعی را به حساب نیاوردند.

شریفه شفایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من واقعا به حقوقم واقعا معترض هستم. ولی نمیدانم کجا باید اعتراض کنم. من با آنکه کارمند بوده ام و سی سال کار کرده ام با این اضافه حقوق به دو میلیون و هشتصد هزار هنوز نرسیده. در صورتی که حقوق کسی که بیست سال کار کرده و حداقل حقوق را میگیرد بیشتر از من میشود. چرا اینقدر بی عدالتی است. حقوق دولتی ها چرا باید بیشتر از ما باشه. من به کجا اعتراض کنم آخه.

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بی انصافی تمام در افزایش حقوق مستمری بگیران.تضعیف قشر بازنشسته

محمدصادق محامد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من نمیدانم شما چقدرسوادداریدواهل کدام مملکت هستید.فقط عرض کنم درطول سنوات کاری به اندازه کافی حق وحقوق بنده تضییع شده ولی قابل تحمل برایم نمی باشدکه باتحصیلات عالی وخدمات انجام داده دربازنشستگی بیش ازاین بی انصافی گردد.. 1.افزایش حقوق بامنطق درآمدوهزینه ومقایسه هماهنگی ندارد.2.حکم صادره سرتا پا غلط است 3.کسوراتی که وجاهت قانونی برای حقوق بازنشسته ندارد4.مبالغ کمک مسکن وعائله مندی مطابقت ندارد5.کمک هزینه معیشت که درسنوات قبل پرداخت شده را نمیتوانید کسرکرده ونادیده بگیریدچون قانونی شده ومبلغش نیزبااحتساب نرخ تورم قابل محاسبه است .6.چرا بایدافزایش حقوق ما آنقدرناچیزباشدکه هرچه می گذردازسطح حداقل حقوق دریافتی شاغل هم بیایدپایین درصورتیکه سیرصعودی برای همه بایدانجام شود. مواردزیادی است .لاکن وقاحت در اصراربه خطا وظلم از هرکسی که مقام دوست بسیارزننده است .به اندازه کافی حق وحقوق واعتبارورفاه ما ذینفعین اصلی بیمه تامین اجتماعی را به جیب دیگران ودولت ها گذاشته اید ودزی آشکاردرسازمان تامین اجتماعی بااین همه مشمول بسیارعواقب اسف باری دارد .کلمه کارگررا درنظربگیرد ومستمری بگیران خودناله ای دردناک است که سوزش ودردش خانواده هایتان را به نابودی میکشد.بهیچ وجه حگم صادره قابل قبول نیست وزدی آشکاراست . حذف غیرمتعارف کمک معیشت درحگم رانیز درنظربگیرد.سایت شما گویای وحتی است اسف بار.

ابراهیم صحفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من فقط این را می‌دانم اگر در یک جامعه نسبت حقوق حداقل به حداکثر 20 درصد باشد آن جامعه فاقد عدالت اجتماعی است چه رسد به عدالت اسلامی مشکل ما خود ما هستیم انتخابات ما انتصابات را انجام می‌دهد نه کسی بدون انتخاب بر مسند می‌نشیند نه کسی بدون انتصاب مسند نشین می‌شود تا اشتباه انتخاب میکنیم حال و روز ما همین است اگر خوب است که فبها و گر نه بی کفایتی منتخبین بی لیاقتی ماست گوشهای خود و شامه خود را باز نکنیم دیده و عقل خود و تجارب گذشته را با هم ادغام کنیم و باز نگهداریم و سخن آخر مطمئن باشید اگر ضرایب را به 5 برابر هم افزایش دهند رفاهی عاید شما نمی‌شود یک ماه بعد درصدی بیشتر از افزایش به هزینه زندگی اضافه خواهد شد از بهمن ماه تا اردیبهشت شامل 3 مرحله افزایش اجناس هستیم بار اول تفاهم در مورد افزایش سال بعد فروردین اعمال در حقوق کارمندان و کارگران اردیبهشت اعمال در حقوق بازنشستگان انتخاب بی کفایت انتصاب بی لیاقت البته حقوق بی لیاقت حداقل 50 برابر حقوق بیش از 70 درصد بازنشستگان ماست چون خدا از ما نومید شده و من العقل التوفیق

شهرام جعفري لك
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام بنده به عنوان يك مستمري بگير تامين اجتماعي كه بعد از سي سال با بي ملاحظه گي كارفرما حداقل حقوق برايم شامل شده اعلام ميكنم و حتي تقاضاي خود را خدمت دفتر مقام معظم رهبري هم ارسال كرده ام ديگر تحمل زندگي با اين هزينه هاي سنگين و دويافت كمنرين حقوق مستمري را ندارم نميتوانم پاسخگوي نيازهاي اوليه و ضروريه فرزندانم باشم اگر دولت و تامين اجتماعي به اين كار خود يعني اختلاف بين حقوق بازنشستگان كشوري لشكري با بازنشستگان تامين اجتماعي پايان ندهد و همانند سازي را اجرا نكند بخدا قسم ديگر به سيم آخر ميزنم چطور ميشود دولت احمق بدهكار تامين اجتماعي باشد يعني پول ما مستمري بگيران را بگيرد و با آن حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري را پرداخت كند ولي ما بدبختها از درمان دندان درد فرزندانمان عاجز باشيم يه خورده حيا شرف هم خوب چيزي است حداقل اگر دين و ايمان نداريد شرف داشته باشيد مگر ما آدم نيستيم

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام واقعا متاسفم که واسه روحانی .ای کاش هیچ وقت رای نمیدادم .به هیچ کدوم ازحرفاش عمل نکرد .اخه منو مادرم با این حقوق کم واجاره خونهجه طوری زندگی کتیم .ماهام یکم تورفاه باشیم ازشما ها چیزی کم میشه .به خاطر چندقاز همش جلسه میزارین .اون دنیا جلسه تیستاتواون دنیا چه طورمی خواین جواب ادمای زحمتکشو بدین ،خجالتم خوب جیزیه .همش به فکر جیب خودتون هستین نه مردم ضعیف جامعه.

جلیل خلیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بازنشسته آموزو پرورش هستم و افزایش حقوق باید طبق بازنشستگان کشوری افزایش یابد .. آقای روحانی از خواب بیدار شو

مهناز پاگرد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا به حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی احترام قائل نیستید آخه چه جوری میشه با ماهی ۱۶۰۰۰۰۰ تومن زندگی رو اداره کرد

خدیجه سلومی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا دولت به فکر بازنشستگان تامین اجتماعی نیست ؟ همسرمن با سی سال سابقه کار چرا باید یک ملیون وپانصد حقوق بگیره به نظر شما میتوان بااین چندر قاز زندگی کرد چرا باید همیشه شرمنده بچه هامون باشیم میخوام ببینم اون شخصی که مسؤول پاسخ گویی به این قشر از جامعه هست خودش می‌تونه با این درآمد زندگی کنه فردا باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشید به خاطر این ظلمی که درحق مردم میکنید این است حکومت اسلامی که ازاون دم میزنیداسم خودتون رو میزارید شیعه ی امام علی آیا امام علی راضی به چنین ظلمی هست به خدا قسم ما دیگه خسته شدیم بریدیم مگر بازنشستگان تامین اجتماعی چه فرقی با بازنشستگان کشوری دارن چرا باید بینشون تبعیض قائل بشه تورو به اون خدایی که می‌پرستین به فکر ماهم باشید

علیرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام این اشخاصی که دست در کارند بیایند با ماهی یک ششصد میتوانند 5نفر را نون بدهند . واقعا بی انصاف و بی وجدانند

A K
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با ۱۵ در صد هم راضی هستیم تیکه بزرگ برنمیداریم ولی بشرط آنکه تامین اجتماعی هم مثل شاغلها همه ساله از فروردین ماه حکم افزایش را به اجرا بگذارد و به تابستان طول ندهد .چیز معقول خواستیم نه ۱۰۰درصد افزایش خدایمان را شکر میکنیم.....باتشکر

عمران وصالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام بنده 18سال و اندی معلم بودم بعلت کثرت عائله مجبور به ترک خدمت شدم تا با شغل آزاد از شرمندگی اهل و عیال خویش در آیم...بعداز 11سال از کار افتاده شده ودر سن 60سالگی باز نشسته تامین اجتماعی شده ام ارسال 1391 در خانه بستری هستم درسال گذشته 98/8/23 بعلت بدهی ملکم را دادگاه فروخته تا به امروز پولم را نتونسته ام تحویل بگیرم و ملک را بنام خریدار منتقل نمایم ولی به ضرب قانون درحالیکه پولم تا به امروز نزد دادگستری است ملک را زوری ازمن گرفته تحویل خریدار داده اند آقای رئیسی تورم در پنج5/5نیم ماه گذشته چقدر رفته بالا من چقدر ضرر کرده ام ملکم در مزایده به نصف قیمت فروخته شده و دادگاه همچنان از سود پول بنده استفاده میکند این است عدالت بیدادگاه آستارا دوم بیمه سوابق معلمی بنده را قبول نمیکند مگر من 18سال جوانی را به اسرائیل خدمت کرده ام اکنون حدودا با 455هزار تومان باز نشستگی بیمه با منزل اجاره ای امرا معاش میکنم نه با همسان سازی ونه با افزایش مستمری بیمه حق دارد موافقت نکند درصورتی همه اقلام در یکسال گذشته بیش از 100%گران شده ودولت هم که بیخیال طبقه مستضعفان من دردم را به که بگویم به خارجی های بیگانه درد دل کنم به دادگاه بین المللی شکوه بدهم برای من ایرانی غیرتمند و انقلابی کسر شأن نیست آقایون مسئولین کمی هم به فکر محرومین باشین به نان شب محتاج شده اند ناموس مردم در خطر است .....نتیجه ناشایستی دامنگیر جامعه ما خواهد شد و هزینه سنگینی بر قوه قضائیه ودو لت تحمیل خواهدشد اجرکم عندالله

مسعود جهاندیده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قشر کارگر و مهندسان که عمری در مملکت خودشون با عرق پیشانی و تلاش شب و روز در هر شرایط سخت شبانه روز در جهت پیشبرد اهداف کشور به جهت تکنولوژی تلاش و زحمت کشیدن و حقشان خیلی بیشتر از این حرفاس...از دولت انتطار دارم توجه خاصی در این مورد داشته باشن

سعید ضیاء
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وقتی حقوق مدیران تامین اجتماعی میلیونی بالا میره واز حال یک کارگر وبازنشسته خبر ندارن باید با۲۱ درصد موافقت کنند و این افراد زحمت کش جامعه رو درک نکنند اونها با عرق این افراد به اینجا رسیدن و کمترین کاری که میتونند برای اینها بکنند دفاع از حق وحقوق این افراد زحمت کش هست

حمید خواجه وند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگر قرار نیست حوقوق ما با بازنشتگان کشوری ولشکری یکسان باشد . پس عید ما با عیدی کارگران برابر باشد

داود صبرجویی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا باید بازنشسته گان تامین اجتماعی درپایین ترین نقطه قرابگیرد

بردیا تهرانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.این چه بازی که هر ساله مخصوصا در دولت روحانی .با بازنشتهای تامین اجتماعی انجام میده چرا اینقدر دشمنی میکند. تورم هشتاد درصدی افزایش حقوق بازنشته ۲۱ درصد ..من از رهبر جامعه درخواست دارم .به این قشر آسیب پذیر کمک کند .چون دولتمردی که حقوق یکصد میلیونی میگیره درد کسی که دومیلیون میگیرد را نمی فهمد. روحانی که در خانه سیصد میلیاردی زندگی میکنه درد بازنشته را نمیدانه.بخدای احد واحد با مسخره بازی در این رابطه حرف میزند .این حرفهای رئیس جمهور این مملکت است.خوب نمی تواند زندگی کنند بروند بمیرن دقیقا با این دید نگاه میکند .مگر نه این بی معرفت نمیداند تورم بالای پنجاه درصد است. بعد حقوق بازنشته ای که عیالوار ودرد مریضی هم دارد ۲۱ درصد اضافه شود.بعدا تو دولت وهیت دولت حقوق زیر ۳۰ میلیون نداریم .خداشاهد اینها بترسن از روزی که ابن ملت بخاطر نداری بیان تو کوچ وخیابان .اون وقت که امام خمینی میگفت فاتحه همشان را باید خواند. تیکه تیکه میکنند اینها را مردم .....هیچی عین نداری مردم را دیوانه نمیکند.که این روحانی دقیقا مردم را که فقیر کرده جوری که نان برای خورون ندارن یعنی این احمق هفتاد میلیون را برد زیر خط فقر .وکاری داره میکنه که نقطه جوش فقرا را بهم بریز که یک روز صبح چهل میلیون آدم تو خیابانها باشند. فقط خدا کنه این پیام من را وزیرش به گوش این آقا برسانه .

فرزاد قبیتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و احترام بنده با 10 سال سنوات بازنشستگی دریافتی خالصم یک میلیون و هفتصد است . سی سال و سه ماه سابقه کار داشتم. سه فرزند ذکور ویک دختر دارم. بیست و سه ساله تا سی وپنج ساله. نان اور اینها منم . از یارانه و معیشتی و سهام عدالت و..... هیچ چیز عایدم نمیشود. خاک بر سر تصمیم گیران . ظلم میکنیم و داعیه دار اسلام ناب محمدی هستیم. اسلام بزند بر کمر مسئولین بیخیال. خدا تقاص خواهد گرفت. کارگر مظلوم است .

مهرانگیر کمالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعآ جای تاسف داره چرا تموم نهاده ها بفکر هستند جز مسئولین وقانوگذار کارگران تامین اجتماعی از کجا بنالم ویزیت دکتر چرا یک شرکت نفتی حق ویزیت پزشکش ۷ هزار تومان با اون حقوق بالا ولی کارگر تامین احتماعی ۴۷ هزارتومان ایا این انصافه

شهرام چراتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدایش با این همه تورمو گرونی میشه با ماهی کمتر از ۲ میلیون زندگی کرد؟چرا کسی صدای مارو نمیشنو.بخدا با این سطح درآمد نمیشه زندگی کرد.این نماینده های که تصمیم میگیرن که ۲۱درصد حقوق بره بالا خودشون ماهی چقد حقوق میگیرن؟.آیا این آقایون میتونن با این حقوق ناچیز خرج خانوادشونو بدن؟

عباس جبرییلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطف کنیدافزایش حقوق وهمسازی رااعمال کنید.

احمد حیدری کثیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقایون اینها اصلا گوش ندارند که بشنوند همه ما 40 میلیون بازنشته میگیم 21% هیچ تاثیری در حقوق ندارد شما طبق قانون خودتان نه قانون ما نگاه کنید چه گفته بر اساس آن عمل کنید یا اینکه دوست دارید مردم به خیابان‌ها بریزند یکم عقل داشته باشید یا اینکه چون شما حقوق نجومی می گیرید مستکبر شده‌اید لعنت خدا بر شما

فرج اله شیخی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام بنده بعنوان یک بازنشسته به دیگر دوستان معترض پیشنهاد میدهم بگذارند این افزابش ۲۱ درصدی اجرا شود بعد از آن پیگیر مطالبات دیگر باشیم با توجه به دولت های این سرزمین اجرای این قبیل قوانین با دو ماه تاخیر دارد انجام می شود حالا اعتراضی هم صورت بگیرد آنها از خدا خواسته دو ماه دیگه هم به تاخیر خواهند انداخت چرا که رسوب پول نزد آنها بماند کلی برایشان درآمد خواهد داشت. کمی تفکر لازم است

ُسیدعلیرضاسجادی سجادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام حقوق مستمربگیران وکارافتاده تامین اجتماعی خیلی کم است باید اضاف بشودبااین تحریم اقتصادی که دشمن درست کرد خیلی مشکل شده زندگی فکری بشودوسایل زندگی گران شده حقوق کم است باسختی زندگی می کنیم

ایذج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مگر اضافه حقوق ما رو دولت میخواد بده که باید هست دولت تایید کنه

محسن، مهوری حبیب آبادی خادم المهدی(عج)
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بسم الله الرحمن الرحیم ، واما بعد ما میگوییم شاه نمی خواهیم نخست وزیر عوض می شه...ولی برای خودشان عوض می شه!!،.همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری را درست میکنند ولی همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به حاشیه رانده و...خدایا برسان حضرت صاحب الزمان(عج)را انشاالله عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان(عج)،چرا لجبازی...خدایا برسان آن یک مرد را...عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان(عج)،

عبدالرسول غریبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام باید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تورم چهل درصدی اضاقه بشه، بیست و یک درصد چیزی نیست ما یک کشور ثروتمند هستیم دولت باید بیش از چهل درصد به حقوق بازنشسته ها اضافه کنه که دخل و خرج با هم بخونن خودشون چقدر حقوق میگرن، وزیرها، نمایندگان مجلس، اونهایی که در بیت رهبری هستن چقدر حقوق میگرن، روحانیون شورای نگهبان، امام جمعه ها، روحانیون مجلس خبرگان، تشخیص مصلحت نظام، قوه قضائیه، اینها چقدر حقوق میگرن دخلشون با خرجشون میخونه، کابینه دولت چقدر حقوق میگرن خدا لعنت کنه هر کس حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی میخوره و بهشون حق و حقوق واقعی شون بهشون نمیده یک بازنشسته تامین اجتماعی

گیتا طاها
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

متاسفم برای اینکه تمام آرمانهای انقلاب با نادیده گرفتن حق کارگران و بازنشستگان زیر علامت سوال بزرگی می‌ره.آیا هدف از انقلاب حمایت از قشر ضعیف و زحمتکش جامعه نبود؟واقعا با این حقوق عزیزان در راس کار امکان چرخاندن زندگی را دارند اگه واقعا چنین امکانی هست خوب به ما یاد بدن ممنون میشیم.گاهی فکر میکنم فقط ما در این جامعه هستیم و دولت از خارج از کشور چون با مشکلات کشور رو در رو نیست مشغول اداره کشوره .چرا بنده باید سالیان زیادی حق بیمه پرداخت کنم و دولت بدهی سازمان رو نپردازه و دودش تو چشم من بره؟تا کی باید به فرزندانمان بگیم نداریم و شرمنده بشیم؟تا کی باید حسرت ورود گوشت و برنج تو خونه رو دل عزیزانمون بمونه؟چرا به جای توهین به این بزرگی به قشر زحمتکش یه تاریخی رو مشخص نمیکنین صادقانه بگین قصدمون زنده به گور کردنتونه و مارو از شر این زندگی راحت کنین؟

شهریار پوراحمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اکنون بجایی رسیدیم که کانونهای سراسرکشوراگردرخط حق بازنشستگان باشندبایدبایک برنامه ریزی منسجم از کلیه بازنشستگان سراسرکشورجهت راهپیمایی و رساندن صدای خودبگوش مسئولینی که گوشهایشان ناشنوایان دعوت نمایند .

فناوری فرید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دولت ظیفه دارد طبق ماده ۴۱ قانون کار نسبت به افزایش دستمزد کارگران اقدام بکند ملت شریف بداند مفهوم کارگر همان تحصیل کرده های دانشگاه های سراسز ایران میباشد کارگران هستند که بنزین برق اب شیر روغن خودرو لوازم خانوادگی در کارخانجات درست میکنند چرا دولت تلاش میکند با افزایش حقوق کارمندان کشوری کارگران بعبارتی مهندسین را سرکوب کند دولت بدون اجازه قانون کارگری و بازنشستگی حق افزایش را ندارد اگر خودسرانه اضافه بکند من افزایش را کسر و به همان حساب دولت عودت خواهم داد تا بداند من که در تولید نقش دارم هیج کار حرف زور زا قبول نخواهم کرد دولت عمدا؛ با کترگران جهت واسته ماندن کشور و تن دادن به برجام هست و لاغیر خوشبختانه قوه قضاییه و رهبری به موقعه وارد شده اند و بدون تجدید نظر حق افزاایش را ندارد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها