پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

بیت‌کوین رکورد یکسال گذشته را شکست!

24 خرداد 1401
بیت‌کوین رکورد یکسال گذشته را شکست!

 به گزارش بانک اول، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت هر توکن بیت‌کوین 11 هزار و 980 دلار به فروش رسیده است که نسبت به دیروز 5.41 درصد رشد کرده است.

این نخستین بار از آگوست سال گذشته تا کنون به شمار می‌رود که قیمت بیت‌کوین به 12 هزار دلار می‌رسد.

البته چند ساعت بعد شاهد کاهش نسبی قیمت بیت‌کوین و رسیدن آن به حدود 11 هزار و 300 دلار بودیم در حال حاضر کل ارزش بازار بیت‌کوین زیر 210 میلیارد دلار است.

یکی دیگر از ارزهای مجازی پرطرفدار ریپل است که در معاملات امروز حدود 10 درصد مثبت شد و به 0.29 دلار به ازای هر توکن رسید.ارزش بازار ریپل هم اکنون 13 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

بیت‌کوین کش اما 5 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و 293 دلار معامله شد.

اتریوم هم که دومین ارز مجازی برزگ از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود امروز 6 درصد مثبت شد و 376 دلار داد و ستد شد.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نادر زمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام خدا شاهده با این روش امید مردم بدبخت را هم ازبین بردید قبلا کسی پول پیش را برای اب وبرق کاز مالک میگرفت اکر مستاجر نمیداد ازهمان پول کسر میکرد ولی با وعده وام شما به ملت تمام مالکین هر چی درزندکی کم دارند امیدشان را بستند به این پول پیش مردم ودر روستاها هم بالای پنجاه میلیون پول پیش میخواهند این این ملت از این دولت یک کار خیر دیده همش بدبختی وبهانه شده تحریم اقای روحانی خبر ازاجاره وپول پیش دارید شما بجای وام کسانی را انتخاب بکنید که دندان طمع این مالکین تورم را بکشه و هر کی به میل خود هر کاری میکند را ازبین ببره وبجای ماهی ماهی گرفتن را باد بده .ای کاش این دیار نفت نداشت تمام این مصیبتها ازداشتن نفته همه واجبتر وکیلهای مجلس باید پی به قدرت خود داشته باشند وجلو این گرانی را بگیرند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها