پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

کدام بانک ها کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت می دهند؟

24 خرداد 1401
 کدام بانک ها کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت می دهند؟

به گزارش بانک اول، عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد، طی بخشنامه ای، بانک های دولتی و غیردولتی را موظف کرد، اطلاع رسانی لازم را در مورد پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری انجام دهند.

این بخشنامه به مدیران عامل ۱۷ بانک دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسات اعتباری ابلاغ شده است.

 

در این بخشنامه آمده است:

پیرو تاکید رییس جمهور محترم، برنامه‌های دولت تدبیر و امید، مصوبه شورای عالی بورس و بخشنامه مورخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با "اعطای تسهیلات خرد به مردم به پشتوانه توثیق سهام عدالت" و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مقتضی است اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده و موضوع صدور کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت از طریق مقتضی به مشتریان اطلاع رسانی شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مرجان خاکباز
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش الکی میگن زنگ زدیم بانک ملی میگه ما خبر نداریم چطوره به شعب نمیگن فقط میان تو رسانه ها اعلام میکنند.....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها