چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

جزییات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت

24 خرداد 1401
جزییات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت

به گزارش بانک اول، محمدعلی محمودزاده گفت: این امکان برای دارندگان سهام عدالتی که یارانه خود را از طریق بانک ملی دریافت می‌کنند فراهم شده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد وابسته به بانک ملی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ”ایوا“ به صورت غیر حضوری ثبت نام و احراز هویت کنند.

وی گفت: افراد می‌توانند به میزان نصف ارزش روز سهام عدالت از تسهیلات استفاده کنند و اگر در مدت یک ماه این تسهیلات تسویه شود کارمزدی ندارد. محمودزاد اضافه کرد: امکان پرداخت در فروشگاه‌های مختلف از طریق اپلیکیشن ایوا و استفاده از تلفن همراه بدون نیاز به کارت اعتباری فیزیکی انجام می‌شود.

محمودزاده گفت: بانک ملی نخستین بانکی است که استفاده از تسهیلات الکترونیکی با وثیقه سهام عدالت را فراهم کرده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد افزود: مراجعه به اپلیکیشن ایوا و طی کردن مراحل ثبت نام در کمتر از ۵ دقیقه قابل انجام است./ایبنا

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجتبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من که از بانک صادرات یارانه میگیرم چی چگونه میشه وام رو گرفت

امیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس چرا هیچ گزینه ای برای این عملیات داخل برنامه ایوا وجود نداره؟!

.
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حتما باید از این فروشگاها آدم خرید کنه؟؟؟ یکی قرضی داشته باشه یا بخواد بزنه به ی زخمیش نمیتونه استفاده کنه ؟؟؟ این مسسخره بازیا چیه ؟؟

عزیز
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اول چاه رو بکنید (حفر کردن). بعدش منارو بدزدید داستان چیه ؟ اول باید مردم چند روز پشت دربسته ایو صف وایستن تا ببینید که چطوریه داستان ؟ ایا وشتری داره یا نه ؟ و .... بابا این سیستم کار نمیکنه . سر کار چرا میزارید اخه . مثل اینکه الاف کردن ملت تو این دولت جزو افتخارات دولتی ها شده . اون از پول سهام که دارن با قطره چکانی کل ارزش رو از بین میبرن و با روزی یه پنجاه صدتومن ، عملا ارزش سهام رو صرف خرید نون پنیر سبزی میکنن ، اینم از وامش که هنوز اقدام نکرده با پیامهای خطا و ....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها