پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان

24 خرداد 1401
دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان

به گزارش بانک اول راه اندازی این سامانه، دریافت مدارک مورد نیاز پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن‌ همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند.پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه می‌کنند.

این سامانه در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان وام ازدواج اجرا شده و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبدمحصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر فراهم سازد.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها