جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام و تسهیلات بانک ملت

24 خرداد 1401
وام و تسهیلات بانک ملت

به گزارش بانک اول در حال حاضر وام و تسهیلاتی که در بانک ملت به اکثر افراد جامعه قابل پرداخت هست و خیلی سریع و آسان تر از بقیه وام ها پرداخت می شود کارت اعتباری مرابحه می باشد.

سقف این کارت 50 میلیون تومان هست و شخص متقاضی باید دارای مدرک شغلی و اندکی معدل حساب باشد.

نرخ سود این وام در حال حاضر 18 درصد می باشد و مدت بازپرداخت وام 36 ماهه است.

کارت اعتباری ملت

بانک ملت در راستای عرضه خدمات نوین و افزایش محصولات الکترونیک، اقدام به صدور کارت اعتباری ملت کرده است. کارت اعتباری ملت نوعی کارت بانکی از نوع اعتباری (Credit) است که دارنده آن می تواند از محل اعتباری که به وی تخصیص داده شده است، و حداکثر به اندازه اعتبار کارت، بهای کالا و خدمات مورد نیاز خود را پرداخت کند.این کارت ها ویژگی Card Validation Verification دارند و دارندگان آن می توانند پس از مراجعه به هر یک از پایانه های خودپرداز بانک ملت و دریافت رمز اینترنتی و شماره (CVV2) نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند.

CVV2 شماره شناسایی دوم مشتری است که سه رقمی است و در پشت کارت چاپ می شود.

رمز خرید اینترنتی رمز دوم کارت است که صرفاً برای انجام عملیات خرید و پرداخت اینترنتی یا تلفنی به کار می رود.

روش پرداخت بدهی

بسته به نوع کارت اعتباری صادر شده، در سررسیدهای معین برای مشتری صورت حساب ارسال می شود. مشتری در طی مدت زمانی که"مهلت پرداخت صورت حساب" خوانده می شود، می تواند از راه سامانه بانکداری اینترنتی یا مراجعه به شعب بانک ملت نسبت به پرداخت بدهی خرید خود اقدام کند.

پرداخت بدهی به صورت یکجا: چنانچه بدهی دارنده کارت اعتباری ملت در مهلت تعیین شده پرداخت نشود، مشتری موظف است به اندازه تعیین شده (معمولاً 20 تا 30 درصد) جریمه تاخیر پرداخت کند.

پرداخت بدهی به صورت تقسیطی: مشتری برای اطلاع از چگونگی تقسیط بدهی خود می تواند به شعبه ای که از آن کارت اعتباری دریافت کرده است مراجعه کند.

خدمات بانک به دارندگان کارت اعتباری ملت

پایانه های خودپرداز بانک ملت

 - اعلام مانده اعتبار

 - عرضه صورت ریز گردش حساب کارت اعتباری

 - پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت و سایر خدمات مشابه

 - امکان تغییر رمز اصلی و رمز اینترنتی کارت 

 - اعلام شمارهCVV2 و تاریخ انقضای کارت اعتباری.

پایانه های خودپرداز بانک های عضو شتاب

- اعلام مانده اعتبار

- پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت و سایر خدمات مشابه.

سایت بانکداری اینترنتی 

- اعلام مانده اعتبار، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت و سایر خدمات مشابه 

- مشاهده گردش حساب 

- بازپرداخت اقساط

پایانه های خرید فروشگاهی 

- خرید، اعلام مانده اعتبار، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت و سایر خدمات مشابه.

روش ارسال صورت حساب

- ارسال از راه پیامک (sms)

- ارسال از راه پست الکترونیک (e.mail)

نکات مهم

 توصیه می شود به منظور سهولت در به خاطرسپردن رمز مخصوص کارت اعتباری، در نخستین فرصت با مراجعه به یکی از پایانه های خودپرداز بانک ملت نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.

  چنانچه رمز خود را سه بار پی در پی اشتباه وارد کنید، کارت شما غیرفعال می شود. در این صورت باید به یکی از شعبه های بانک ملت مراجعه، و رمز المثنی درخواست کنید.

  در صورت مفقود شدن کارت اعتباری باید در نخستین فرصت با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به یکی از شعبه های بانک ملت مراجعه کنید.

  شما می توانید از راه تلفن به مرکز ارتباط ملت یا از راه سایت بانکداری اینترنتی حساب کارت خود را مسدود کنید.

  در صورت بروز هر گونه مشکل و یا پرسش، می توانید با مرکز ارتباط ملت شماره تلفن 1556 برای تهران، و 82488-021 برای سایر مناطق تماس بگیرید.

 

انواع کارت های اعتباری ملت

- کارت اعتباری مرابحه

گروه هدف: کلیۀ اشخاص حقیقی

- کارت فرهیختگان

گروه هدف: کلیه اساتید رسمی عضو هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی

- شاپ کارت

گروه هدف: اشخاص حقیقی که خریدار واقعی کالا و خدمات بوده و قصد خرید کالا و خدمات مورد نیاز را از ملت شاپ دارند.

- جاب کارت

گروه هدف: اشخاص حقیقیِ خریدارِ محصولات و خدمات تولیدکنندگان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان بزرگ طرف قرارداد بانک که الزاماً عضو شبکه اعتباری پرداخت ملت (ملت شاپ) می باشند.

- کارت پرنیان

گروه هدف: بانوان

نحوه بازپرداخت: تقسیطی 

تسهیلات راحت و بدون ضامن فرابانک ملت

سامانه تسهیلات هوشمند فرابانک ملت

بانک ملت خدمت تسهیلات هوشمند فرابانک را با هدف اعطای تسهیلات آسان، سریع و با حداقل مراجعه به شعبه فراهم ساخته است. 

چگونه وارد فرایند دریافت تسهیلات فرابانک ملت شویم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت و ورود به بخش تسهیلات فرابانک نسبت به انتخاب و ثبت درخواست تسهیلاتی که سامانه به شما پیشنهاد می‌دهد، اقدام و صرفاً با یکبار مراجعه به شعبه، آن را دریافت کنید.

- تسهیلات نوع اول: بدون ضامن، بدون وثیقه 

اگر دارای رتبه اعتباری A بوده و چک برگشتی نیز نداشته باشید، سامانه هوشمند فرابانک با لحاظ نمودن میزان درآمدتان، تسهیلات بهان تا سقف 300 ملیون ریال را بدون ضامن و وثیقه به شما پیشنهاد خواهد داد.

- تسهیلات نوع دوم: بدون ضامن، با وثیقه سپرده بلندمدت

اگر تمایل دارید برای دریافت تسهیلات از سپرده بلند مدت به عنوان وثیقه استفاده نمایید، سامانه هوشمند فرابانک، به شما پیشنهاد استفاده از تسهیلات تابش تا سقف یک میلیارد ریال و کارت اعتباری تا سقف 500 ملیون ریال را با لحاظ نمودن میزان پرداخت اقساط، ارائه خواهد نمود.

انواع تسهیلات فرابانک ملت، مبلغ و تعداد اقساط آن به شرح جدول زیر می‌باشد.

 

نوع تسهیلات

حداکثر تعداد اقساط

سقف مبلغ تسهیلات (ریال)

نوع وثیقه

مرابحه بهان بدون ضامن

60

300،000،000

قرارداد لازم الاجرا

مرابحه تابش

60

1،000،000،000

سپرده بلند مدت

کارت اعتباری تابش

36

500،000،000

سپرده بلند مدت

کارت اعتباری بهان بدون ضامن

36

200،000،000

قرارداد لازم الاجرا

موارد مهمی که باید مورد توجه قرار بدهیم

1- تسهیلات موجود در این سامانه برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که در شبکه بانکی دارای چک برگشتی نبوده و بدهی عقب‌افتاده به بانک‌ها نداشته باشند. این موارد به صورت خودکار بررسی و استعلام می‌شود.

2- رتبه اعتباری شما که از سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران اخذ خواهد شد، در تعیین نوع و میزان تسهیلات مؤثر است.

3- اگر تاکنون از خدمات بانکداری اینترنتی ما استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک، رمز ورود به سامانه اینترنتی بانک ملت را دریافت نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از شرایط و مقررات تسهیلات هوشمند فرابانک ملت، به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir مراجعه یا با مرکز تماس بانک ملت به شماره 1556 از تهران و 02182488 از سایر شهرها، تماس حاصل فرمایید.

طرح متخصصین بانک ملت (وام و تسهیلات میلیاردی )

بانـک ملـت با توجه به تخصص، رشته تخصصی و سطح درآمد و توان بازپرداخت اقساط جهت متخصصیـن و صاحبـان مشـاغل دارای مجوز بشرح گروههـای مندرج در جدول ذیل ، تسـهیلاتی جهت رفع نیاز آنان در تامین مواد اولیه و ابزار کار مصرفی و تجهیزات مورد نیاز و خرید محل فعالیت و جعاله تعمیر در نظـر گرفتـه کـه بر اساس مبالغ ابلاغی به شبکه به متقاضیـان محتـرم واجد شرایط اعطا می گردد.

گروه هدف و سقف تسهیلات

گروه هدف: شامل کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و رشته های مرتبط پزشکی و بخش غیرپزشکی مطابق جدول ذیل که به صورت مستقل فعالیت می نمایند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی(مانند کلینیک ها، بیمارستان و ...) مشغول به فعالیت می باشند.

سقف فردی و نوع  تسهیلات (سرمایه در گردش و سرمایه ثابت) به مشمولین طرح

بر اساس نوع تخصص مشمولین گروه هدف و همچنین نوع عقد مورد استفاده، میتوانند از مبلغ  2.000 میلیون ریال ( دویست میلیون تومان) تا 15.000 میلیون ریال(یک میلیاد و پانصد میلیون تومان) از تسهیلات طرح حاضر بابت خرید مواد مصرفی، تجهیزات و علاوه بر آن خرید محل فعالیت ( خرید مطب پزشکان به‌عنوان مشتری  عادی 11.000 میلیون ریال و به‌عنوان  مشتری مهان  14.500   میلیون ریال – برخی  رشته‌های منتخب پزشکی مانند  6.000 میلیون ریال – رشته‌های منتخب غیرپزشکی مانند مهندسین    3.000 میلیون ر یال)  و جعاله تعمیر مطب صرفاً گروه پزشکی تا سقف 1.500 میلیون ریال استفاده نمایند . 

تخصصهای مورد قبول در گروه هدف

بر اساس تقسیم‌بندی به  گروه پزشکی، مرتبط پزشکی ، غیرپزشکی عبارت‌اند از: 

1- گروه پزشکی

گروه پزشکی اعم از عمومی و متخصص و فوق تخصص (دندان‌پزشک – دامپزشک ‏-  پزشک – داروساز – روان‌پزشک – سایر تخصص‌ها)

2- گروه مرتبط پزشکی

رشته‌های مرتبط پزشکی (روانشناسی و مشاوره شامل روانشناسی بالینی، بالینی کودک، تربیتی، مشاور خانواده، روان‌سنجی، ورزش، کودکان استثنایی، اجتماعی، شناختی سلامت، صنعتی و سلامت، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره توان‌بخشی و ...) – مامایی‏‏- اتاق عمل و هوشبری –گفتاردرمانی – کاردرمانی و رفتار درمانی‏-کارشناس و کارشناس ارشد رشته‌های مرتبط با پزشکی (اپتومتریست، شنوایی‌سنجی، اعضای مصنوعی، بیوتکنولوژی، پاتوبیولوژی، پرتونگاری، رادیولوژی، رادیوتراپی، تغذیه، علوم و صنایع غذایی، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، بهداشت‌کار، دهان و دندان،‌ فارغ‌التحصیلان دانشکده بهداشت، رشته‌های مختلف توان‌بخشی، فیزیوتراپی، بیوشیمی پزشکی، خدمات اجتماعی و مددکاری و علوم پایه پزشکی و ...)– مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل‏- دندان‌سازان –فیزیک پزشکی 

3- گروه غیرپزشکی

گروه غیرپزشکی شامل  آسایشگاه‌های  سالمندان – آسایشگاه‌های اعصاب و روان‏-آموزشگاه نای فنی حرفه‌ای، هنری و مؤسسات  زبان‏-وکلا و کارشناسان و مشاوران حقوقی دارای مجوز از قوه قضائیه‏-دفاتر اسناد رسمی‏-‏ آژانس نای خدمات مسافرتی و جهانگردی (هوایی و زمینی)‏-‏ دفاتر و کارگزاران حج و زیارت‏‏‏‏-مهندسین‏-دارالترجمه رسمی‏‏‏‏-دفاتر خدمات الکترونیک شهر‏-دفاتر پیشخوان دولت‏‏‏‏-دفاتر خدمات اینترنتی (کافی‌نت)‏‏‏‏-دفاتر پلیس+10‏-‏ مهدهای کودک‏- مهندسین و رشته‌های مهندسی پزشکی‏- دفاتر ازدواج و طلاق‏-حسابدار رسمی – کارشناس رسمی دادگستری 

- اعطای تسهیلات موضوع طرح حاضر صرفاً به شخص حقیقی دارای مجوز مجاز هست .

- اعطای تسهیلات به دندان‌سازان تجربی با توجه به اینکه فاقد مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح می‌باشند مجاز نیست.

- پزشکانی که مشغول فعالیت در کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، نزد سایر پزشکان و ... بوده و از تجهیزات و ابزارآلات خود استفاده می‌نمایند مشروط به اینکه دارای قرارداد معتبر با مراکز یادشده باشند،می‌توانند از تسهیلات طرح حاضر بهره مند گردند.

مجوزات شغلی

گروه هدف پزشکی و رشته های مرتبط

ردیف

گروه هدف

نوع مجوز فعالیت

1

پزشک فوق تخصص

پروانه مطب یا مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ‏/ وزارت بهداشت ‏/ پروانه اشتغال به کار صادره از سوی سازمان نظام پزشکی بابت اشتغال در امر طبابت 

2 پزشک متخصص
3

دندانپزشک

4 پزشکان دارای مجوز ارائه اعضای مصنوعی و وسایل کمکی و دارندگان کارگاه آناتومی و علوم تشریح
5 دندانپزشک
6 دامپزشک اعم از عمومی و متخصص مجوز فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی
7 دندان ساز فعال که مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت جهت تاسیس لابراتوار دندانسازی  اخذ نموده اند . دارای مدرک دانشنامه کاردانی یا کارشناسی پروتز های دندانی‏-  دیپلم پروتز های دندانی‏-تکنسین تجربی لابراتواری دندان ‏‏-تبصره 5 قانون تعیین وضع شغلی دندان سازان تجربی ‏‏-کمک تکنسین مشمول طرح ساماندهی سال 1354‏‏- مدرک پروتز دندان خارج از کشور که معادل یکی از مدارک دندانسازی داخل کشور ارزشیابی شده باشد .
8

پزشک عمومی – روانپزشک – داروساز ‏- مامایی‏- اتاق عمل و هوشبری – کلیه رشته های روانشناسی و مشاوره

پروانه مطب یا مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ‏/ وزارت بهداشت و روانشناسان دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره – سازمان بهزیستی

9 کارشناس و کارشناس ارشد رشته های مرتبط با پزشکی دارای مجوز مطب و فعالیت
10 مراکز پرستاری اخذ دانشنامه پرستار و همچنین قرارداد همکاری پرستار با مراکز پزشکی ‏- درمانی الزامی است.
11 آسایشگاه سالمندان پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی
12 آسایشگاه اعصاب و روان پروانه مسئولیت فنی و پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی
13 مهندسی پزشکی (گرایش بیوالکترونیک- بیومکانیک-بیومتریال یا بیو مواد )

در صورت راه اندازی کارگاه تولیدی:پروانه بهره برداری/جواز تاسیساز وزارت صنایع و معادن ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی – استاندارد اجباری از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی – پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی- انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور

در سایر موارد: قرار داد همکاری با مرکز مربوطه 

14 مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل پروانه از معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
گروه هدف غیرپزشکی

ردیف

گروه هدف

نوع مجوز فعالیت

1

آموزشگاههای فنی و حرفه ای ، هنری و کانون های زبان

مجوز از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی‏/ وزارت آموزش و پرورش ‏/ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/وزارت  علوم،تحقیقات و فناوری‏/ وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی‏/سازمان آموزش فنی و حرفه ای

2 وکلا پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز یا  شهر مربوطه
3 دفاتر اسناد رسمی مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک
4 آژانسهای خدمات مسافرتی و جهانگردی  هوایی  مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/ سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  ‏/ سازمان ایران گردی و جهانگردی ‏/ سازمان هواپیمائی
زمینی مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/ سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  ‏/سازمان ایران گردی و جهانگردی‏/ سازمان هواپیمائی و  وزارت راه و شهرسازی 
5 دفاتر و کارگزاران حج و زیارت مجوز از سازمان حچ و زیارت
6 مهندسین و واحد های فنی و مهندسی (همانند نظام مهندسی مسکن و ساختمان ، کشاورزی و ...)  مجوز از سازمان نظام مهندسی مرتبط ، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و وزارت راه و شهرسازی براساس قانون نظام مهندسی متناسب با رشته فعالیت مجاز
7 دارالترجمه رسمی مجوز از قوه قضائیه
8 دفاتر خدمات الکترونیک شهر

مجوز از شهرداری 

9 دفاتر پیشخوان دولت  دارای موافقت و تاییدیه ازوزارت کشور‏/ استانداری ها و  مجوز فعالیت  از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
10 دفاتر خدمات اینترنتی (کافی نت) مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ‏/ اتحادیه صنفی (با استعلام کتبی از اتحادیه صادر کننده مجوز مبنی بر اعتبار مجوز صادره)
11 دفاتر پلیس +10 مجوز از نیروی انتظامی
12 کارشناسان و مشاوران حقوقی  مجوز از قوه قضائیه جهت فعالیت در شهر مربوطه
13 دفاتر ازدواج و طلاق مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
14 مهدهای کودک پروانه مسئولیت فنی و پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی 
15 دفاتر خدمات سلامت  پروانه فعالیت دفاتر خدمات سلامت صادره از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

نرخ سود، مدت تسهیلات: 

تسهیلات مذکور از یک سال تا حداکثر 48 ماه در بخش خرید تجهیزات و خرید محل فعالیت و حداکثر 60 ماه بابت جعاله تعمیر قابل‌اعطا بوده و نرخ سود آن 18% هست .

وثایق و تضمینات:

گروه نقد: (شامل حساب‌جاری ، حساب کوتاه‌مدت، حساب بلندمدت) – اوراق مشارکت 

غیرمنقول:  ملک با کاربری مسکونی، تجاری، اداری

سایر: سفته ، قرارداد لازم‌الاجرا 

‏‏‏توضیح: توضیح: در اعطای تسهیلات در قالب طرح حاضر، الزامی  به معدل حساب نیست.

سایر شرایط

جهت اطلاع بیشتر از جزئیات طرح متخصصین  به یکی از شعب بانک ملت مراجعه فرمایید .

 

وام قرض الحسنه بانک ملت

وام قرض‌الحسنه عقدی است که به موجب آن بانک (بعنوان قرض‌دهنده) مبلغ معینی را طبق ضوابط مقرر به اشخاص حقیقی و یا حقوقی (به عنوان قرض گیرنده) به قرض واگذار می‌کند. تعهد بازپرداخت قرض‌گیرنده، صرفاً معادل مبلغ دریافتی به علاوه کارمزد آن خواهد بود. سهم قرض‌الحسنه اعطایی هر بانک، سقف تسهیلات اعطایی به متقاضیان و کارمزد آن سالانه توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود، حداکثر مجموع کل قرض‌الحسنه‌های اعطایی هر بانک معادل کل سپرده‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه پس از کسر سپرده و الزامات قانونی است. 

مدت بازپرداخت قرض‌الحسنه‌های اعطایی پرداختی با توجه به نوع و محل مصرف  بصورت معمول از 24 ماه تا 60ماه متغییر میباشد.

در حال حاضر بیشترین منابه قرض الحسنه بانکها به پرداخت وام ازدواج تعلق می گیرد که مبلغ آن برای افراد عادی 50 میلیون تومان و برای خانواده شهدا و ایثارگران 100 میلیون تومان می باشد.

مدارک مورد نیاز

  - درخواست کتبی متقاضی

‏- ارائه معرفی نامه از سازمان‏/ارگان معرفی کننده 

  - سایر مدارک (براساس در خواست متقاضی، نوع تسهیلات، نظر مرجع تصویب اعتبار)

مراحل انجام کار

  - اخذ درخواست کتبی متقاضی و مدارک مربوطه

  - بررسی درخواست متقاضی و تصویب اعتبار حسب اختیارات تفویضی توسط مراجع ذیصلاح بانک

  - اخذ وثیقه و تضمین مورد قبول بانک

  - انعقاد قرارداد قرض‌الحسنه

  - اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه

وام و تسهیلات مضاربه

مضاربه، یکی دیگر از عقود معین قانون مدنی است که به موجب آن تسهیلات لازم در اختیار اشخاصی که در امر تجارت و بازرگانی اشتغال دارند قرار می‌گیرد.

عقد مضاربه در تعریف به قراردادی اطلاق می‌شود که به موجب آن یکی از طرفین (مالک) عهده دار تامین سرمایه (نقدی) می‌گردد، با قید این که طرف دیگر (عامل) با آن تجارت کرده و در سود حاصله، هر دو طرف شریک باشند. بانک به عنوان مالک، سرمایه نقدی را در اختیار عامل (شخص حقیقی یا حقوقی) قرار می‌دهد. این سرمایه می‌تواند به صورت یک جا یا برحسب نیاز به تدریج در اختیار استفاده کننده از تسهیلات قرارگیرد.

نکته قابل ذکر این که قرارداد مضاربه مربوط به امور بازرگانی داخلی و خارجی است. با این وصف، بانک‌ها در مورد واردات، مجاز به انعقاد قرارداد مضاربه با بخش خصوصی نیستند. مدت قرارداد حداکثر یک سال از زمان انعقاد تا تسویه کامل موضوع قرارداد است.

مدارک اساسی مورد نیاز

  اشخاص حقیقی:

    - داشتن حساب بانک ملت

    - درخواست متقاضی

    - پروانه کسب یا مجوز صنفی مجاز و معتبر

    - اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی

    - کپی سند مالکیت یا اجاره نامه محل کسب 

    - داشتن وثائق معتبر و ارائه به بانک

    - سایر مدارک مورد نیاز ( بر حسب مورد، پس از مراجعه به شعبه تعیین می‌شود)

  اشخاص حقوقی

    - داشتن حساب بانک ملت

    - درخواست متقاضی

    - تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیران شرکت 

    - مجوز صنفی معتبر که حاکی از انجام کار بازرگانی و تجارت (خرید و فروش کالا) باشد.

    - اساس نامه

    - اظهارنامه مالیاتی

    - آخرین تغییرات شرکت مندرج در روزنامه رسمی

    - صورت های مالی

    - کارت بازرگانی برای واردات

    - داشتن وثایق معتبر

    - سایر مدارک و مستندات و مجوزها (پس از مراجعه به شعبه تعیین می شود)

مراحل انجام کار

1. تحویل درخواست متقاضی همراه با مدارک مربوط به شعبه

2. بررسی درخواست متقاضی به منظور امکان تصویب از سوی مراجع ذی صلاح بانک

3. اخذ وثیقه 

4. انعقاد قرارداد مضاربه

5. صدور چک تسهیلات به تصویب رسیده

وام و تسهیلات مشارکت مدنى

مشارکت مدنی یکی از عقود موثر به منظور ایجاد تسهیلات برای توسعه فعالیت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی است. طبق تعریف، مشارکت مدنی عبارت است از درآمیختن سهم‌الشرکه نقدی و یا غیرنقدی متعلق به اشخاص حقیقی و یا حقوقی متعدد، به نحو مشاع، به منظور انتفاع و طبق قرارداد. متقاضیان می‌توانند با توجه به کارایی این عقد از تسهیلات بانکی استفاده نمایند. در موارد زیر می‌توان از عقد مشارکت مدنی استفاده نمود:

  - تولید و فروش محصول

  - واردات ماشین آلات، مواد اولیه و ابزار کار

  - واردات کالا به قصد فروش

  - صادرات کالا

  - بازرگانی داخلی

  - احداث مسکن انفرادی و انبوه سازی

- بخش خدمات

 

برای انجام معامله مشارکت مدنی موضوع معامله، سرمایه لازم برای مشارکت، وثایق و بهای کالا و هزینه‌های تقریبی و قیمت تمام شده، قیمت فروش و نحوه آن، نسبت سهم سود بانک و متقاضی باید مشخص شود.

مدت قرارداد مشارکت مدنی با توجه به اقتضای فعالیت موضوع قرارداد به تشخیص بانک و موافقت شریک در ابتدای قرارداد، معین می‌شود و حداکثر مشارکت بانک در هر شرکت مدنی هشتاد درصد کل سرمایه است.

مدارک مورد نیاز

 - درخواست کتبی مشتری

- مدارک شناسایی متقاضی

درخصوص اشخاص حقیقی: اصل شناسنامه، رونوشت شناسنامه، مجوز نوع فعالیت

  درخصوص اشخاص حقوقی: اساسنامه، شرکت نامه، آگهی روزنامه رسمی ‌و آخرین تغییرات روزنامه رسمی

- در صورتی که کالای مورد مشارکت وارداتی باشد، پیش فاکتور مربوط به سفارش کالا و رونوشت مجوزهای لازم برای آن.

- سایر مدارک و مستندات مستدل مربوط به انجام معامله و سرمایه‌گذاری موضوع مشارکت که براساس نظر مرجع تصویب‌کننده اعتبار ضروری است و وقوع مشارکت را ثابت می‌کند.

مراحل انجام کار

۱. اخذ درخواست کتبی متقاضی و مدارک مربوطه

۲. بررسی درخواست متقاضی و تصویب اعتبار حسب اختیارات تفویضی توسط مراجع ذی‌صلاح

۳. انعقاد قرارداد مشارکت مدنی و پرداخت سهم‌الشرکه

۴. نظارت بر انجام موضوع مشارکت توسط بانک

۵. تسویه و اتمام موضوع مشارکت 

وام و تسهیلات فروش اقساطی

فروش اقساطی یعنی واگذاری"عین"، به بهای معلوم به غیر، به ترتیبی که تمام یا قسمتی از بهای مزبور به اقساط مساوی یا نامساوی در سررسید‌های معین دریافت شود.

فروش اقساطی چندگونه است: فروش اقساطی مسکن، مواد اولیه، لوازم یدکی و ابزار کاربخش تولید، وسایل حمل و نقل، کالاهای مصرفی بادوام ساخت داخل ، وسایل تولید، ماشین آلات و تأسیسات.

فروش اقساطی مسکن

به‌ موجب قانون عملیات بانکی بدون ربا، بانک می‌تواند برای سهولت در اعطای انواع جدید تسهیلات به منظور سهولت تأمین مسکن، واحدهای مسکونی ارزان قیمت را که مستقیماً یا از طریق اعطای هریک از انواع تسهیلات بانکی توسط ایشان احداث شده باشد، منحصراً بنابر درخواست کتبی خرید و تعهد متقاضیان مبنی بر خرید این گونه واحدها، به صورت اقساطی به ایشان بفروشد.

بانک ملت قبل از انعقاد قرارداد از متقاضیان واحدهای مسکونی مبلغی به عنوان پیش پرداخت اخذ می‌کند. این مبلغ اکنون حداقل۲۰% قیمت تمام شده است. هم چنین بانک مکلف است شش دانگ واحد مسکونی را تا وصول کلیه مطالبات در قالب قرارداد رهنی به وثیقه بگیرد.

مدت قرارداد انواع تسهیلات مسکن تابع ضوابط مربوطه بوده و نرخ سود این نوع قرارداد تابع عقود مبادله‌ای است.

فروش اقساطی مواد اولیه لوازم یدکی و ابزار کار

بانک به‌منظور تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اعم از این که واحدهای تولیدی متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی باشد، صرفاً براساس تعهد خرید و درخواست کتبی مشتری وی برای مواد اولیه ، لوازم یدکی و ابزار کار مصرفی و سایر نیازهای اولیه متقاضیان را خریداری کرده و به صورت اقساطی به آنها می‌فروشد.

ملاک محاسبه این تسهیلات، قیمت رسمی ‌مواد اولیه یا تشخیص بانک (در مورد کالاهایی که قیمت رسمی‌ ندارند) خواهد بود. طول بازپرداخت مجموع اقساط مربوط به اموال و کالاهای خریداری شده، نباید از یک دوره تولید و یا حداکثر یک سال بگذرد.

توجه

  - مدت تسهیلات برای بافت فرش و خرید حیوانات زنده غیرمولِد برای یک دوره تولید، حداکثر دو سال خواهد بود.

  - افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های تولیدی جدید برحسب مورد توسط بانک تعیین خواهد شد.

نرخ سود این نوع قرارداد تابع عقود مبادله‌ای است.

فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین آلات، وسایل حمل و نقل، کالاهای مصرفی بادوام و تأسیسات

بانک ملت می‌تواند برای گسترش امور صنعت و معدن،کشاورزی و خدمات بنابر درخواست و تعهد متقاضی اموال منقول را خریداری و با اخذ تضمین به صورت اقساطی به مشتری بفروشد.

مدت قرارداد فروش اقساطی و بازپرداخت اقساط، حداکثر معادل عمر مفید اموال موضوع قرارداد است، که به تشخیص بانک تعیین می‌شود.

مدارک مورد نیاز

  - درخواست متقاضی

- سایر مدارک (براساس در خواست متقاضی، نوع تسهیلات، نظر مرجع تصویب اعتبار)

  - اشخاص حقیقی

    - فاکتور خرید (مواد اولیه، ماشین آلات)

    - اصل و کپی شناسنامه متقاضی

   - کپی مجوز فعالیت صنفی

   - اصل و کپی مجوز ملکی متقاضی

  - اشخاص حقوقی

    - اصل و کپی شناسنامه مدیران براساس آخرین تغییرات آگهی روزنامه رسمی

    - اساسنامه و اظهارنامه ثبت شرکت

    - آگهی تاسیس شرکت

    - آخرین تغییرات شرکت مندرج در روزنامه رسمی‌

    - اظهارنامه مالیاتی

    - پروانه فعالیت

    - آخرین صورت‌های مالی شرکت

  - سایر مدارک و مستندات و مجوزهایی که براساس نظر مرجع تصویب‌کننده اعتبار ضروری بوده و وقوع معامله را اثبات می‌کند.

 

مراحل انجام کار

۱. دریافت درخواست متقاضی و مدارک مربوطه

۲. بررسی شاسیتگی متقاضی و ظرفیت و توان بازپرداخت تسهیلات درخواست شده 

۳. اخذ وثائق وتضمین‌های لازم 

۴. انعقاد قرارداد فروش اقساطی

۵. صدور چک تسهیلات در وجه فروشنده یا سازنده 

وام و تسهیلات جعاله

یکی دیگر از تسهیلات بانکی جعاله است که به موجب آن جاعل یا کارفرما در مقابل انجام عمل معین (طبق قرارداد) ملزم به ادای مبلغ یا اجرت معلوم می‌‌گردد. طرفی که عمل یا کار را انجام می‌دهد"عامل" یا پیمانکار نامیده می‌شود. این عقد در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات استفاده می‌شود. نحوه اجرای عقد جعاله در مواردی که بانک عامل است، این‌گونه است که بانک ضمن انعقاد قرارداد با متقاضی، انجام کاری مشخص را قبول می‌نماید، سپس باتوجه به شرایط خاص کار موضوع قرارداد، بانک حسب مورد، تمام یا قسمتی از عملیات اجرایی کار پذیرفته شده را طبق قرارداد دوم به غیر واگذار و به این ترتیب ایفای تعهد می‌کند.

توضیح این نکته لازم است که بانک قسمتی از قرارداد را تحت عنوان (پیش دریافت) یا (پیش پرداخت) که حداقل۲۰% است، دریافت می‌کند.

جعاله از عقود مبادله‌ ای است و حداکثر مدت انجام و تسویه مطالبات آن بر اساس اقتضای فعالیت و موضوع قرارداد مشخص خواهد شد.

میزان نرخ سود تسهیلات جعاله معادل نرخ سود عقود مبادله ای می باشد.

مدارک مورد نیاز

  - درخواست کتبی متقاضی

  - اشخاص حقیقی: اصل شناسنامه وکپی آن ، مجوز فعالیت

  - اشخاص حقوقی: اساسنامه، شرکت نامه، آگهی تاسیسو آخرین تغییرات در روزنامه رسمی

  - سایر مدارک و مجوزهای لازم برای انجام کار موضوع قرارداد که موید اظهارات کتبی متقاضی تسهیلات باشد.

مراحل انجام کار

1. دریافت درخواست کتبی متقاضی و مدارک مربوطه

2. بررسی درخواست متقاضی و مدارک و مستندات مربوطه و تصویب تسهیلات توسط مراجع ذی‌صلاح بانک

3. انعقاد قرارداد جعاله اولیه و ثانویه، و اخذ وثیقه یا وثایق مورد قبول بانک

4. اعطای تسهیلات

وام و تسهیلات اجاره به شرط تملیک

یکی دیگر از تسهیلات اعطایی بانک‌ها اجاره به شرط تملیک است. اجاره به شرط تملیک عقد اجاره‌ای است که در آن شرط می‌شود مستاجر در پایان مدت اجاره در صورت عمل به شرایط قرارداد، عین مستاجره را مالک شود.

بانک به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای گسترش امور خدماتی، کشاورزی، صنعتی و معدنی، ساختمان و مسکن، بازرگانی و کسب و کار و مصرف کالاهای بادوام (ساخت داخل کشور) به عنوان موجر مبادرت به معاملات اجاره به شرط تملیک می‌‌کند.

بانک منحصراً بنا به درخواست کتبی و تعهد متقاضی مبنی بر انجام اجاره به شرط تملیک و استفاده خود، اموال منقول و غیرمنقول را خریداری و به‌صورت اجاره به‌شرط تملیک در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

در این عقد، مدت قرارداد با توجه به عمر مفید اموال که قرار است به‌صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شود، متغیر است.

نرخ سود، در حال حاضر همان نرخ سود عقود مبادله‌ای است که سالیانه بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ می‌کند.

مدارک مورد نیاز

درخواست کتبی متقاضی

اشخاص حقیقی: اصل شناسنامه، رونوشت شناسنامه، مجوز فعالیت

اشخاص حقوقی: اساسنامه، شرکت نامه، آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت مندرج در روزنامه رسمی

موضوع اجاره به شرط تملیک غیرمنقول: رونوشت سند مالکیت، رونوشت آخرین فیش آب، برق، گاز، صورت مجلس تفکیکی ساختمان، نقشه محل مورد خریداری، بیع‌نامه ملک مورد خریداری و رونوشت سند ملک مورد خریداری

موضوع اجاره به شرط تملیک منقول: پیش فاکتور خرید خودرو و ماشین‌آلات

سایر مدارک و مستنداتی که براساس نظر مراجع تصویب اعتبار ضروری است.

مراحل انجام کار

1. اخذ درخواست متقاضی و مدارک و مستندات مربوطه

2. بررسی درخواست، مدارک و مستندات متقاضی و تصویب تسهیلات توسط مراجع ذی صلاح بانک

3. تنظیم سند

4. انعقاد قرارداد اجاره به شرط تملیک

5. اعطای تسهیلات

خدمات بانکی ویژه بازار سرمایه

خدمات ویژه پرداخت الکترونیک در معاملات برخط سهام(Online Trading)

خرید و فروش آنلاین (Online Trading) است به اختصار به معنی فراهم آوردن تسهیلات ارتباطی سریع و امن برای دسترسی سرمایه‌گذاران به سامانه معاملاتی.

در حال حاضر سرمایه‌گذاران با دریافت این خدمت جدید قادرند سفارش خود مانند خرید، فروش، ویرایش و یا انصراف از انجام معامله در بورس سهام را از طریق سایت اینترنتی شرکت کارگزاری مجاز ثبت نموده، تا پس از قطعی شدن معامله، وجوه مربوطه به صورت کاملاً مکانیزه از طریق سامانه ویژه بانک ملت، بین حساب های سرمایه‌گذار و شرکت کارگزاری تبادل شود.

به اذعان کارشناسان، با ارائه این خدمت نوین و منحصر به فرد بانک ملت، تحول بزرگی در بازار سرمایه کشور به‌وقوع پیوسته و در آینده‌ نزدیک، درصد قابل‌توجهی از معاملات بازار سهام از این طریق انجام خواهد شد.

گفتنی است درحال حاضر بسیاری از شرکت های کارگزاری امکان ارائه این خدمت ویژه را برای مشتریان خود از طریق بانک ملت فراهم نموده‌اند.

آثار مثبت سرویس پرداخت الکترونیک معاملات آنلاین سهام بانک ملت بر بازار سرمایه

  - تنوع سازوکارهای معاملاتی و افزایش حجم معاملات

  - بهبود فضای رقابتی‌ و ارتقای قابلیت‌های بازار

  - افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان و بهبود دسترسی به بازار به‌دلیل سهولت و امنیت عملیات

  - فراهم شدن بستر مناسب برای تسویه مکانیزه وجوه حاصل از معاملات با اتصال به سیستم‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی

  - شفافیت بیشتر در فرآیند معاملات سهام

  - ارتقاء و بهبود فرآیند نظارت بر معاملات

  - قابلیت تعمیم به سایر بخش های بازار سرمایه نظیر بورس کالا، فرابورس، صندوق های سرمایه‌گذاری، سبدگردان ها و ...

مزایای سرویس پرداخت الکترونیک معاملات آنلاین سهام بانک ملت برای شرکت های کارگزاری

  - مکانیزاسیون عملیات پرداخت وجوه حاصل از خرید و فروش سهام به صورت کاملاً الکترونیک و آنی بین حساب های سرمایه‌گذار و کارگزار

  - افزایش سرعت در عملیات حساب داری با صدور مکانیزه اسناد و در نتیجه جلوگیری از ایجاد مغایرت در دفاتر حسابداری

  - کاهش هزینه‌های معاملاتی و سربار

  - گسترش حجم معاملات به‌دلیل افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان در بازار

  - امکان به‌کارگیری ابزارهای مدیریت ریسک خودکار

  - امنیت خاطر از تأمین منابع توسط سرمایه گذار برای تسویه معاملات نهایی شده

  - کاهش دعاوی حقوقی در ارتباط با دریافت یا پرداخت وجه بین کارگزار و مشتری

مزایای سرویس پرداخت الکترونیک معاملات آنلاین سهام بانک ملت برای سرمایه گذاران بورس

  - مکانیزاسیون عملیات پرداخت وجوه حاصل از خرید و فروش سهام به صورت کاملاً الکترونیک و آنی بین حساب های سرمایه‌گذار و کارگزار

  - حفظ وجوه مربوط به خرید سهام از لحظه ثبت سفارش تا زمان خرید قطعی در حساب خریدار و در نتیجه برخورداری مشتری از مزایای سود، جوایز و تخفیفات حساب های بانکی

  - کاهش هزینه‌های معاملاتی و سربار سرمایه گذاران

  - امکان به‌کارگیری ابزارهای مدیریت ریسک خودکار

  - شفافیت بیشتر در انجام مراحل مختلف خرید یا فروش سهام

  - افزایش کنترل سرمایه‌گذاران بر تصمیم‌های معاملاتی

  - کاهش دوره تاخیر اجرای سفارش

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در خصوص آزاد سازی زندانیان جرائم غیر نقند.

هدف طرح

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویانی که ناخواسته و براثر غفلت جرایمی همچون قتل و جرح غیرعمد و جرایم مالی (به‌جز اقسام اختلاس و کلاه‌برداری) مرتکب و به‌ادای دین محکوم شده‌اند، پس از آنکه ستادهای دیه استان‌ها ایشان را به بانک ملت معرفی می‌کنند.

دامنه جغرافیایی

پرداخت تسهیلات در همه استان‌ها توسط مدیریت شعب بانک ملت از طریق شعب عامل انجام می‌شود.

نوع وثایق و تضمین مورد نیاز

وثیقه این‌گونه تسهیلات، باید یکی یا ترکیبی از وثایق مجاز و مورد قبول بانک (مانند وثایق ملکی و سفته‌های معتبر) باشد.

مراحل گردش‌کار

  - صدور معرفی‌نامه ستاد دیه به‌عنوان مدیریت شعب بانک ملت (برحسب مورد شعب عامل)؛

  - تکمیل پرونده و تنظیم پیشنهاد اعتباری تسهیلات مذکور تا سقف تعیین‌شده در چارچوب مقررات و حدود اختیارات مربوط به تسهیلات؛

  - صدور مصوبه و اخذ وثایق از مشتری (بدهکار، زندانی معسر)؛

  - انعقاد قرارداد با مشتری (بدهکار، زندانی معسر)؛

  - صدور چک بانکی مربوط به تسهیلات در وجه"دایره اجرای احکام دادگستری استان"؛

  - بازپرداخت اقساط تسهیلات در سررسیدهای مقرر توسط مشتری (بدهکار، زندانی معسر)؛

  - تسویه تسهیلات.

کارت اعتباری پرنیان(ویژه بانوان)

کارت اعتباری پرنیان یکی از مجموعه محصولات و خدماتی است که در طرح پرنیان پلاس بانک ملت  به بانوان ارائه می شود. 

با سپرده گذاری در سپرده های بلند مدت ویا کوتاه مدت بانک ملت می توانید از انواع تسهیلات با نرخ ها و مدت های ارائه شده زیر استفاده نمایید.

 

ردیف سپرده گذاری

نرخ سود تسهیلات

مدت بازپرداخت

اعتبار کارت به میزان 

(تا سقف 500 میلیون ریال) 

1 بلند مدت

18%

12 ماهه

%80 مبلغ سپرده
2 24 ماهه %75 مبلغ سپرده
3 36 ماهه

%70 مبلغ سپرده

4 کوتاه مدت 15% 36 ماهه %80 مبلغ سپرده

پرنیان پلاس (وام و تسهیلات ویژه بانوان)

 
هر خانمی در زندگی خود به دنبال هدفی است. برخی به فکر آینده، برخی در لحظه زندگی می کنند، عده ای به دنبال خرید کردن و عده ی دیگری به فکر سلامت خود و خانواده خویش هستند بدین منظور سعی کرده ایم در قالب بسته محصولات و خدمات پرنیان،  بتوانیم به تمامی این نیازها پاسخ دهیم....
حالا با خبرهای جدید آمدیم، بر اساس مشورت هایی که شما به ما داده اید محصولات طرح پرنیان را توسعه دادیم و تنوع بخشیدم تا بتوانیم با طرح پرنیان پلاس به تمامی نیازهای شما پاسخ دهیم. ما تمامی جوانب را بررسی کردیم و شما را لایق بی نظیر بودن می دانیم، پس با پرنیان پلاس همراه شوید...
1- کارت اعتباری پرنیان پلاس برای شما که جهت رسیدن به هدف هایتان نیاز به وام دارید....
با سپرده گذاری در سپرده های بلند مدت و یا کوتاه مدت بانک ملت می توانید از انواع تسهیلات با نرخ ها و مدت های ارائه شده زیر استفاده کنید.
 
 
 
ردیف سپرده گذاری
نرخ سود تسهیلات
مدت بازپرداخت
اعتبار کارت به میزان 
(تا سقف 500 میلیون ریال) 
1 بلند مدت
18%
12 ماهه
%80 مبلغ سپرده
2 24 ماهه %75 مبلغ سپرده
3 36 ماهه
%70 مبلغ سپرده
4 کوتاه مدت 15% 36 ماهه %80 مبلغ سپرده
 
 
 

نکته: البته فقط برای شما امکان انتقال حق استفاده از تسهیلات پرنیان پلاس به پدر، مادر، همسر و فرزندتان فراهم شده است.
 

2- بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس برای شما که فکر آینده هستید و اهل پس انداز....
بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس با هدف سرمایه گذاری و ایجاد شرایط واریز تدریجی در بلند مدت(5 تا 30 سال) برای شما ایجاد شده تا بتوانید با مبالغ ثابت کوچک ماهانه(1.000.000 یا 2.000.000 یا 3.000.000 ریال)، پس انداز قابل ملاحظه ای را در آینده داشته باشید و یا ازمستمری بازنشستگی استفاده کنید.
-    برای نمونه جدول زیر اطلاعات اندوخته یک خانم 36 ساله با شرایط مختلف را نشان می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خودتان به یکی از شعب بانک ملت مراجعه فرمایید.
 
 
 

سال

مجموع پول پرداختی
 
اندوخته علی الحساب تضمینی در صورت پرداخت اقساط (مبالغ به میلیون ریال)

ماهانه 3.000.000

سالانه 36.000.000

سرمایه فوت 10.000.000 سرمایه فوت 50.000.000 سرمایه فوت 10.000.000 سرمایه فوت 50.000.000
5 180.000.000 234.928.451 232.018.199 249.446.849 246.420.913
10 360.000.000 599.408.049 593.696.904 632.701.744 626.804.288
15 540.000.000 1.186.279.796 1.175.552.626 1.249.811.296 1.238.784.07
20 720.000.00 2.131.216.462 2.111.506.320 2.243.446.247 2.223.252.860
25 900.000.000 3.652.731.471 3.617.294.410 3.843.390.333 3.807.174.999
30 1.080.000.000

6.102.732.006

6.040.308.163

 

6.419.701.678

6.356.024.418
 
هدیه: بیمه آتش سوزی  در خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح پرنیان
بیمه آتش سوزی به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال پوشش‌ اثاثه و یا ساختمان هدیه ما به شماست.
 
3- بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس چتر حمایتی ما برای حفظ سلامتی شما....
بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس خدمتی است که بانک ملت در حمایت از سلامتی مادران و بانوان ایرانی ارائه می دهد چه برای شما که بیمه درمانی دارید چه برای شمایی که هیچ بیمه درمانی ندارید، پوشش های درمانی در قالب دو طرح حسب نیاز شما در نظر گرفته شده است.
 
 
 
نوع حق بیمه سالیانه
پوشش ها
1 1.500.000 ریال

80.000.000 ریال جراحی

25.000.000 ریال زایمان

6.500.000 ریال پاراکلینیکی

1.000.000 ریال آمبولانس داخل شهری

2.000.000 یال آمبولانس بین شهری
2 1.200.000 ریال

60.000.000 ریال جراحی

20.000.000 ریال زایمان

20.000.000 ریال نازایی

1.000.000 ریال آمبولانس داخل شهری

2.000.000 ریال آمبولانس بین شهری

4- اکسس کارت پرنیان پلاس برای شما که اهل خرید و گرفتن تخفیف هستید.... 
اکسس کارت پرنیان تمامی قابلیت های یک کارت بانکی را دارد، علاوه بر آن از طریق این کارت می توانید در خریدهای حضوری و غیر حضوری از تخفیفاتی که فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد بانک ارائه می دهند استفاده کنید. شما می تونید با مراجعه به سایت www.parnian.bankmellat.ir  از مشخصات فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد و میزان تخفیفات آنها مطلع شوید.
 
اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
دویستی دویستی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والا من یک میلیارد ودویست تو ۵ ماه با دستگاه کارتخوان مغازم کار کردمه با معدل بالا بعد بانک بمن وان نداده حالا چطوری میخوان بااندکی سرمایه وام بدن به مردم منکه حسابمو دیگه باهاش کار نمیکنم برید یه بانک که بتونید بعد از سرمایه گذاری روش حساب کنید که وام بهت تعلق میگیره

محمدعلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام تو رو خدا این وام رو نگیرید به زن و بچه تون رحم کنین من ۴۰ تومان سه ساله گرفتم و ۶۸میلیون پس دادم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها