جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

24 خرداد 1401
واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، این بانک برای آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از تسهیلات بانک مهر ایران را داشته، اما در حال حاضر قادر به ایجاد میانگین حساب لازم برای دریافت از تسهیلات نیستند، این امکان را فراهم کرده تا با واریز مبالغ مستمر بر اساس انتخاب خود و در یک بازه زمانی مشخص، در آینده از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند.

 

 طرح تداوم مهر مناسب چه کسانی است؟

یکی از اقشاری که این طرح می‌توان مناسب حال آن‌ها باشد، افرادی هستند که از تسهیلات این بانک استفاده کرده و حداقل دو سال از بازپرداخت اقساط تسهیلات فعلی ایشان باقی مانده است. همچنین دانشجویانی که حداقل دو سال از زمان تحصیل آن‌ها باقی مانده و تمایل دارند پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه و بر اساس واریز مستمر ماهانه به‌اندازه ۲۴ مرحله، از تسهیلات بانک پس از فارغ‌التحصیلی بهره‌مند شوند.

 

 مزایای طرح تداوم مهر

امکان پس‌انداز مبالغ خرد تا ۶۰ ماه و همچنین استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت انتخابی مد نظر حداقل معادل تعداد ماه‌های واریزی و متناسب با میانگین ایجادی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه از زمان افتتاح حساب و واریز ۲۴ مرحله مبلغ انتخابی برای واریز مستمر ماهیانه و امکان برداشت کل مبلغ اندوخته در سپرده پس‌انداز بلافاصله پس از دریافت تسهیلات مربوطه از جمله مزیت‌های طرح تداوم مهر است. افزون بر این، امکان بهره‌مندی از ۱۰ درصد ضریب بیشتر در مقایسه با تسهیلات امتیازی بانک دیگر مزیت این طرح به شمار می‌رود.

 

 چگونه در طرح تداوم مهر شرکت کنیم؟

متقاضیان و مشتریان دارنده حساب پس‌انداز یا جاری می‌توانند با شرکت در طرح تداوم مهر، سپرده مرتبط را افتتاح کرده، مدت زمان واریز و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به واریز مبالغ مستمر ماهانه خود اقدام کنند. این افراد در پایان مدت زمان انتخابی، از تسهیلات این طرح با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند می‌شوند.

برای مثال مشتری بانک مهر ایران که در حال حاضر دارای وام فعال به میزان ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه بوده و متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر است، در صورت واریز مبلغ مستمر ماهیانه ۴۱۱هزار تومان به مدت ۳۶ ماه به همراه اقساط تسهیلات فعلی، می‌تواند پس از اتمام واریز مبالغ مستمر ماهانه و تسویه تسهیلات قبلی، از ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۴۸ ماهه با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها