شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

بیت کوین در حال تبدیل شدن به طلای دیجیتال و رسیدن به قیمت بیست هزار دلار

24 خرداد 1401
بیت کوین در حال تبدیل شدن به طلای دیجیتال و رسیدن به قیمت بیست هزار دلار

به گزارش بانک اول بیت کوین اولین ارزدیجیتال در دنیا می باشد که ارزش بسیار بالایی داشته و طرفداران بسیار زیادی را نیز برای خود جمع آوری کرده است. بسیاریمعتقدند که قیمت بیت کوین تا سال های آینده به شکل بسیار شدیدی افزایش خواهد یافت.

هونگ فانگ مدیر عامل اوکی کوین (OKCoin) - یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارز های دیجیتال - در مصاحبه ای گفت که بیت کوین در حال تبدیل شدن به طلای دیجیتال بوده و قیمت آن به صد هزار دلار خواهد رسید.

این درحالی است که قیمت هر بیت کوین در حال حاضر 19,317 دلار می باشد و همچنان در حال طی کردن مسیر رو به رشد خود است. پیشتر نیز بسیاری بیت کوین را مانند طلا به یک پناهگاه امن تشبیه کرده بودند.

فانگ در ادامه حرف هایش گفت که اگر بیت کوین بتواند تنها 25 درصد از سرمایه بازار طلا را تصاحب کند ارزش آن به حدود 80 هزار تا 100 هزار دلار خواهد رسید که یک رقم شگفت انگیز می باشد.

فانگ معتقد است که بیت کوین شباهت های بسیاری با طلا داشته و از جمله آها محدودیت منابع، استخراج، دوام بالا و حفظ ارزش طی گذر زمان می باشد.

وی در ادامه توضیح داد که پذیرش بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال کند بوده چرا که اولین پول اینترنتی می باشد و در واقع حضور فیزیکی ندارد و در نتیجه مدت ها طول خواهد کشید تا مردم آن را به عنوان طلای دیجیتال بپذیرند.

هم اکنون بیت کوین در حال نزدیک شدن به اوج قیمت خود در سال 2017 می باشد و بسیاری انتظار دارند که بیت کوین رکورد خود را شکسته و قیمت آن بلا تر خواهد رفت.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها