پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

ماینرهای بیت کوین در هر ساعت ۱ میلیون دلار سود کسب می‌کنند!

24 خرداد 1401
ماینرهای بیت کوین در هر ساعت ۱ میلیون دلار سود کسب می‌کنند!

 فقط معامله‌گران بیت کوین نیستند که از روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال سود کسب کرده‌اند. ماینرهای بیت کوین نیز در حال کسب درآمد خوبی هستند. طبق اطلاعات گلس‌نود، ماینرها هر ساعت یک میلیون دلار سود کسب می‌کنند که از ماه جولای ۲۰۱۹ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

قیمت بیت کوین

این مقدار بیانگر افزایش ۱۸۵ درصدی درآمد ماینرها نسبت به زمان هاوینگ (ماه می) است. پس از هاوینگ اواسط ماه می، تعداد بیت کوین‌هایی که ماینرها به ازای پردازش تراکنش‌ها دریافت می‌کردند نصف شد.

گلس‌نود خاطرنشان کرده است با توجه به اینکه پاداش بلاک‌ها در ماه جولای ۲۰۱۹ دو برابر مقدار کنونی بوده است، این مقدار درآمد ماینرها بسیار چشمگیر است.

گلس‌نود در توییتر نوشت:

ماینرهای بیت کوین در حال حاضر یک میلیون دلار در هر ساعت درآمد کسب می‌کنند. این مقدار، افزایش ۱۸۵ درصدی از هاوینگ تاکنون است. آخرین بار که درآمد ماینرها در این سطح بود به ماه جولای ۲۰۱۹ برمی‌گردد. به این نکته دقت کنید که در آن زمان، پاداش بلاک‌ها دو برابر شرایط کنونی بوده است.

ماینرهای بیت کوین به ازای پردازش تراکنش‌ها، کارمزد دریافت می‌کنند. ماینرها با حل مسائل پیچیده محاسباتی در بلاک چین، به پردازش تراکنش‌ها می‌پردازند. رایانه‌های قدرتمند در این زمینه برتری دارند. در نتیجه، ماینرها دائما قدرتمندتر می‌شوند تا بتوانند در این عرصه رقابت کنند.

هنگامی که فعالیت بیشتری در بلاک چین بیت کوین وجود داشته باشد، ماینرها نیز سود بیشتری کسب می‌کنند. مردم به دلیل روند صعودی اخیر که منجر به افزایش قیمت و عبور از مرز قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار شده است، در حال خریدن بیت کوین‌های بسیار زیادی هستند.

کارمزد بیت کوین

گلس‌نود اذعان داشته است که درآمد ماینرهای بیت کوین تاکنون ۱۳.۸ میلیارد دلار بوده است. روز گذشته، قیمت سهام شرکت‌هایی که رایانه‌ها و تجهیزات ماینینگ بیت کوین تولید می‌کنند با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

سهام شرکت ماینینگ بیت کوین HIVE Blockchain Technologies روز گذشته شاهد رشد ۲۷ درصدی بوده است. شرکت ماینینگ Riot Blockchain نیز رشد ۲۲ درصدی سهام خود را تجربه کرده است و سهام Marathon Patent Group، یکی از بزرگترین شرکت‌های ماینینگ آمریکا، رشد ۱۲ درصدی را به همراه داشته است.

ماینرها نیز در حال حاضر سود بسیار زیادی کسب می‌کنند زیرا تقاضای بیشتری برای پردازش تراکنش‌ها وجود دارد. ماینرها پس از استخراج هر بلاک، علاوه بر بیت کوین، کارمزد تراکنش‌های موجود در آن بلاک را نیز دریافت می‌کنند.

اما هنگامی که تقاضا از عرضه بیشتر شود، این افراد سود به مراتب بیشتری کسب می‌کنند. در شرایط ازدحام، شبکه به افزایش کارمزدها می‌پردازد. این موضوع بدان معنا است که ماینرهای قدرتمند، کارمزد بیشتری دریافت می‌کنند.

طبق اطلاعات BitInfoCharts.com، روز گذشته میانگین کارمزد پردازش تراکنش‌های بیت کوین ۸.۷ دلار بود.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها