چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

24 خرداد 1401
وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟

به گزارش بانک اول، در این روش ارائه تسهیلات براساس امتیاز مشتریان ارائه می‌شود و فرد خود ضمانت آن را برعهده دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود و درخواست تسهیلات آنلاین و انتخاب شعبه و حساب مورد نظر خود، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. در صورتی که گردش حساب و امتیاز اعتباری فرد اجازه بدهد، تسهیلات به او پرداخت می‌شود.

 

خوش حسابی درخواست کنندگان وام چگونه ارزیابی می شود؟

سقف این وام‌های قرض‌الحسنه بدون ضامن، همان ۳۰ میلیون تومانی است که بانک مرکزی تعیین کرده است. بانک مهر با درنظر گرفتن خوش‌حسابی و امتیاز اعتباری مشتریان و رفتارهای مالی گذشته آن‌ها، ریسک افراد را ارزیابی کرده و تصمیم به پرداخت یا عدم‌پرداخت تسهیلات به کاربران می‌گیرد.

براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مجموعه از سال ۱۳۸۷ به طور رسمی آغاز به کار کرد. این بانک از آغاز فعالیت ۲۰۰۰ واحد فعال در نقاط مختلف کشور داشت.

اکنون بیش از ۵۲۲  شعبه آنلاین هم در بانک مهر فعالیت دارند. میزان خدمات بانکداری الکترونیکی این مجموعه نیز در چندین سال گذشته بالا رفته است که این امر باعث کاهش هزینه رفت‌وآمد افراد، تسهیل نقل و انتقال وجوه و شمولیت مالی یا دسترسی افراد بیشتر به خدمات بانکی شده است.

 

رضایتمندی بالای مشتریان از وام‌های قرض الحسنه بانک مهر ایران

نکته قابل توجه در مورد وام های قرض الحسته بانک مهر ایران بالا بودن رضایت مندی مشتریان از این گونه وام ها است به گونه ای که داده های آماری به دست آمده از یک تحقیق تحت عنوان « مطالعه درصد رضايت مشتريان از طرح‌هاي تسهيلاتي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران» که توسط یک مرکز تحقیقاتی معتبر به نام مرکز افکارسنجی دانشجويان ايران انجام شده است نشان مي دهد اگرچه مشتریان بانک مهر ایران خوستار افزایش سقف وام از ۳۰ میلیون تومان به مبالغ بالاتر هستند اما متقاضیانی که از وام های قرض الحسنه اين بانک استفاده کرده‌اند اكثرا از فرآیندها و میزان وام رضایت داشته اند.

در این مطالعه دلیل رضایت بالای متقاضیان وام از تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران ارائه انواع وام‌های کاربردی با سود کم، عملکرد خوب مدیران شعب، رضایت بخش بودن خدمات پرسنل ، سرعت مطلوب فرآیند دریافت وام بوده است.

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مریم نگاریان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من که یک سال هست حساب باز کردم و امتیاز وامم 30میلیون هست شوهرم کارمنده و دو ماه قبل نامه کسر از حقوق هم بردیم ولی باز میگن یه ضامن دیگه اذیت می‌کنند موندم چیکار کنم پس این چیه میزنن تا 30م ضامن نمی‌خواد

احمد مجد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک مهر وقتی مدعی وام قرض الحسنه و ۴ درصدی میشه دقیقا به شعور ادم توهین میکنه اتفاقا آخر شارلاتان بازی همین بانکه با خواب پولت دقیقا بالای ۲۰ درصد ازت سود میگیره تورخدا انقد ساده نباشید این بانکم مثل کل بانکها شیاده تنها وام های ازدواج و مسکن اولی ها نسبت به بقیه وام ها منصفانست وگرنه هیچ بانکی سرسوزنی به فکر مردم نیست بانک‌ مهر یکی از بدترین هاست البته اگه از امتیاز دیگران استفاده کنی خوبه

صادقی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دقیقا همه بانکها براساس میانگین گردش حساب ۶ماهه یک مشتری بهش تسهیلات میدهند. این عادی وهمه جایی است وانقدر منت سرمردم گذاشتن نداره....

محمدعلی غلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام هاش عالیه چون قرض الحسنه هست سودش نسبت به همه بانک ها کمتره

جمیل نصیری زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

فرقش با بانکهای دیگه چیه دقیقا همین شرایط داشته باشی بقیه بانکها هم بهت همین وام رو میدن اما.... متاسفانه اینقدر سر میدوننت که پشیمون بشی از گرفتن وام خصوصا اگر ریس بانک یا مسول دایره اعتبارات شما رو نشناسه .بعد میرسی به ضامنین که حداقل برای این وام از شما دونفر ضامن کارمتد معتبر با کسری حقوق که توی این وضعیت کمتر کارمندی پیدا میکنی که توی این شرایط گرفتار بدحسابی یک نفر از کسانی که قبلا ضامنش شده نباشه وباعث شده از ضامن شدن ترس داشته وامتناع کنه

فاطمه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بزرگترین ستمو در حق مردم همین بانک مهر کرده که پولی که در عرض یه ماه ارزششو ازدس میدهو رو چندماه باید توی حسابت بخوابونی تا معدل بگیری بعدم انقدر از سرته معدل میزنن که نگو من چوبشو خوردم شما نخورید

حسین زمانیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حتما باید چهل میلیون سپرده بداریم سی میلیون وام بگیریم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها