شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

24 خرداد 1401
 سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

به گزارش بانک اول، در ادامه توسعه خدمات غیر حضوری به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق، سامانه پیامکی ثبت درخواست وام با حضور اعضای هیئت مدیره رسما وارد چرخه خدمت رسانی شد.

در این خدمت، اعضای می توانند با ارسال کد ملی خود بصورت عدد 10 رقمی بدون هرگونه فاصله و کاراکتر اضافی به سر شماره پیامکی 300079280 درخواست دریافت تسهیلات(وام) را ثبت نمایند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از مراجعات حضوری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و تاکید دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق، خدمات غیر حضوری خود را گسترش داده و هم اکنون از 3 طریق: پیک خدمت، اینترنت بانک و سامانه پیامکی نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اعضا اقدام می نماید و ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی ثبت تلفنی درخواست وام، چرخه ی ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق قرض الحسنه شاهد تکمیل خواهد شد و اعضا کمترین مراجعه حضوری را جهت دریافت خدمات خواهند داشت.

 

 

منبع: صندوق قرض الحسنه شاهد

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها