پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

مراقب آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین باشید!

24 خرداد 1401
مراقب آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین باشید!

به گزارش بانک اول معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیهای اعلام کرد: برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آنها با انتشار آگهی های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی، کلاهبرداری و سوء استفاده از هموطنان هستند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان طرح های سرمایه گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق سامانه کارا که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق دستگاه های اجرایی ذیربط در شهرستان ها و استان ها وکمیته فنی و موسسات عامل مورد بررسی قرار می گیرد.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند./ایسنا

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها