پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

خبر مهم برای سهامداران شستا در بورس

24 خرداد 1401
خبر مهم برای سهامداران شستا در بورس

به گزارش بانک اول شستا اعلام کرد: پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی به استحضار می رساند متن مصوبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در خصوص تجدید ارزیابی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شستا به شرح ذیل می‌باشد: در راستای ضرورت اصلاح و تقویت ساختار مالی و نیز ایجاد امکان ارزیابی دقیق تر از عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مقرر شد، کلیه هلدینگ‌های زیرمجموعه نسبت به شناسایی شرکت‌های واجد شرایط جهت افزایش سرمایه از "محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها" اقدام و سپس با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل های موجود و نیز اخذ تاییدیه از شستا نسبت به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (صرفاً دارایی‌های سرمایه ای استهلاک ناپذیر) برای شرکت‌های شناسایی شده و هلدینگ ها اقدام نمایند.

 

نامه

اقتصاد نیوز

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها