پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 150 میلیونی و شرایطی استثنایی!

24 خرداد 1401
وام 150 میلیونی و شرایطی استثنایی!

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان  وزارت راه و شهر سازی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش سقف وام طرح ملی مسکن را به 150 میلیون تومان ارائه کرده است.

وی سود وام طرح ملی مسکن را 18 درصد اعلام کرد و افزود: هفته آینده جلسه‌ای برای این منظور برگزار و درباره افزایش وام تصمیم‌گیری نهایی صورت می‌گیرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: یکی از موارد مهمی که مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته، توان متقاضیان برای پرداخت اقساط وام طرح ملی مسکن است. از این رو نمی‌توانیم خیلی این وام را افزایش دهیم چراکه متقاضیان استطاعت مالی پرداخت آنرا نخواهند داشت.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها