چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

سازمان‌ها و نهاد‌ها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند

24 خرداد 1401
 سازمان‌ها و نهاد‌ها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند

به گزارش بانک اول طبق اعلام روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سازمان‌ها و نهاد‌ها برای دریافت «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» باید مراحل زیر را طی کنند:

۱. ارسال درخواست یارانه خرید از طریق پست الکترونیکی ORG@TIBF.IR

۲. درخواست در سربرگ متقاضی درج شود.

۳. عنوان نامه خطاب به معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

۴. نحوه استفاده بن مشخص شود که برای تجهیز کتابخانه است یا افراد سازمان.

۵. نام و نام خانوادگی نماینده تام الاختیار سازمان با ذکر کد ملی و تلفن همراه در نامه قید شود.

۶. درخواست با امضاء مقام مسئول همراه با مهر سازمان متقاضی ارسال شود.

۷. این یارانه به صورت الکترونیکی بوده و صرفاً در ایام برگزاری نمایشگاه قابلیت استفاده دارد.

۸. بعد از بررسی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نامه قبول درخواست به پست الکترونیکی مبدأ ارسال خواهد شد.

۹. پس از دریافت نامه مذکور، ضرورت دارد حسب مفاد نامه مبلغ سهم سازمان به حساب اعلامی واریز و تصویر فیش واریزی ارسال شود

۱۰. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره ۳۸۵۱۲۷۲۱ (سرکار خانم هوشمند) و شماره واتساپی ۰۹۰۲۷۵۹۸۳۶۸ مقدور است.

الف: درخواست یارانه خرید کتاب برای تجهیز کتابخانه:

۱. پس از تائید مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبار خریدی معادل جمع مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه بعلاوه یارانه تخصیصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نماینده تام الاختیار معرفی شده اختصاص داده می‌شود.

۲. پس از پایان فرآیند خرید توسط نماینده تام الاختیار سازمان، نهاد و یا دانشگاه در صورتی که محموله‌های خریداری شده از طریق پنل پستی نمایشگاه ارسال شود پس از اعلام وصول آن‌ها در سامانه، پول کتاب‌های خریداری شده به ناشران پرداخت می‌شود و در صورتی که ارسال کتاب‌های خریداری شده به غیر از طریق از مذکور صورت گیرد، برای اطمینان از وصول کتاب‌ها از سازمان، نهاد و یا دانشگاه مربوطه استعلام می‌شود و درصورتی که حد اکثر تا دو هفته پس از استعلام، اعتراضی دریافت نشود با فروشندگان تسویه حساب می‌شود.

۳. در صورت انجام خرید کمتر از میزان واریزی اولیه سازمان، نهاد و یا دانشگاه، مبلغ باقیمانده عودت و محاسبه یارانه بر اساس مبلغ خرید صورت خواهد گرفت.

ب. درخواست یارانه خرید برای افراد سازمان:

۱. درخواست یارانه خرید کتاب به همراه فایل اکسل شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تلفن همراه، مبلغ سهم سازمان به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

۲. پس از بررسی و تائید درخواست توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص درصد یارانه مذکور، اعتبار سهم سازمان و یارانه اختصاص یافته برای هر یک از افراد لحاظ خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: