پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فقط یارانه نقدی این 4 دهک افزایش می یابد

24 خرداد 1401
فقط  یارانه نقدی این 4 دهک افزایش می یابد

به گزارش بانک اول، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق عامه و فراهم کردن زمینه عدالت اجتماعی در جامعه است که مجلس انقلابی کنونی این مهم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را مورد بررسی قرار داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مواردی که روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود که مقرر شد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

 

آصفری عنوان کرد: از دهک‌های چهارم به بعد نیز به ازای هر نفر مجدد مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به یارانه آنها افزوده شود و به هر ترتیب مقرر شد دولت برای ۷۸ میلیون از جمعیت کشور یارانه‌ها را با این افزایش در سال آینده پرداخت کند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق از محل هدفمندی یارانه‌ها منابعی به امر اشتغال زایی و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز مورد نیاز دارو بیان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مبالغی ارز برای واردات دارو در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد./مهر

اخبار مرتبط
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این خصوص به مهر گفت: در خانوارهای دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آنها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند. به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟
شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرند و هرگز بر روی لینک‌های آنها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد، بدانید که این پیامک نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نیست.
طرح پرداخت یارانه معیشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (یسنا) که تاکنون فقط برای دهک اول درآمدی در ۸ استان اجرا می‌شد، از دیروز به‌صورت کشوری اجرا شده و حالا تمام مادران واجد شرایط این طرح در همه استان‌ها و در سه دهک کم‌درآمد، این اعتبار را دریافت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Zo Shah
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

توروبهرکی میپرستید یارانه مارووبدید من بچم مریض همسرم. زندان خانوادهمسرکمک نمیکن ن انجمن زندانیان ن کمیته امداد چ وضعی اخه بایدبابچه توسرما اشغال جم کنم چرابدادماهانمیرسید

اصغر محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بازم به عدالت افزایش نمیدن مثل کمک معیشتی ۱۰۰تومنی.به ادمای پول دارمیدن بارم.بی عدالتی برقراره بازم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها