پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

با 4 دانه در کوتاه ترین مدت لاغر شوید

24 خرداد 1401
 با 4 دانه در کوتاه ترین مدت لاغر شوید

به گزارش بانک اول همه افرادی که از اضافه وزن رنج می برند این مسئله را به خوبی می دانند که علاوه بر داشتن فعالیت بدنی و ورزش و همچنین پیروی از یک رژیم غذایی معتبر و عدم مصرف برخی از غذاهایی که موجب چاقی آن ها می شوند باید از خوراکی هایی نیز استفاده کنند که به کاهش سریع وزن آن ها نیز کمک کند. معجزه این مطلب و راز لاغری شما با خوردن این 4 دانه مشخص می شود.

تخم شربتی
مناسب برای مزاج گرم و تر، سرشار از فیبر محلول و غیرمحلول است، باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود، سرشار از امگا ۳ و امگا ۶ میباشد، برای افرادی که مبتلا به کرم معده،تیروئیدکم کار ،فشار خون پایین و همچنی خانم‌های باردار مصرف آن توصیه نمیشود.

مقدار مصرف ۲ قاشق چایخوری

تخم کتان
مناسب برای مزاج گرم و خشک، بهترین منبع گیاهی امگا ۳ حتی بیشتر از ماهی، سرشار از فیبر، سرشار از استروژن، افرادی که مشکلات روده دارند خانمهای باردار نباید مصرف کنند.

مقدار مصرف یک قاشق سوپ خوری

دانه خردل

 

مناسب برای مزاج گرم و خشک، یک مکمل طبیعی امگا ۳ می باشد، دارای کلسیم فیبر آهن و منیزیم است، همچنین مصلح این دانه سرکه، کاسنی ،بادام شیرین، روغن بادام شیرین است که توصیه میشود همراه با  سالاد و ماهی و گوشت استفاده شود.

مقدار مصرف تا ۳/۵ قاشق غذاخوری

تخم آفتابگردان

مناسب برای مزاج گرم و خشک درجه سه، مصرف این دانه موجب احساس سیری می شود، سرشار از اسیدهای مفید است، باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود. این دانه مناسب برای افراد با مزاج گرم و خشک مزاج سرد و خشک نیست.

مقدار مصرف تا ۲ قاشق غذاخوری

اخبار مرتبط
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود
همه می‌دانیم که شکر چقدر برای ما ضرر دارد. اما اعتیاد به آن طوری است که به سختی می‌توانیم ترکش کنیم. به‌نظر می‌رسد به‌جای ترک شکر، باید جایگزین‌هایی برای آن پیدا کنیم. اما چه جایگزین‌هایی؟
بر اساس این گزارش که در مجله Journal of Neuroscience منتشر و رسانه‌های عربی هم آن را بازنشر داده‌اند: محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آنها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آنها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آنها مطابقت دادند.
اگر در طول خواب با مشکلاتی مانند تعریق شبانه، سردرد، تلاش زیاد برای به خواب رفتن و دندان قروچه مواجه هستید به‌احتمال زیاد دچار بیماری‌ای هستید که تاکنون تشخیص داده نشده یا نسبت به درمان آن اقدام نکرده‌اید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها