شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

بیت کوین به ۱۹ هزار دلار سقوط می‌کند؟

24 خرداد 1401
بیت کوین به ۱۹ هزار دلار سقوط می‌کند؟

به گزارش بانک اول  بیت کوین هفته خود را با جهش سریع به قیمت ۳۴,۹۱۵ دلار آغاز کرد، این سطح بالاترین قیمت از تاریخ ۲۱ ژانویه (۲ بهمن) است، روزی که با سقوط ۱۶ درصدی ارزش شماره یک بازار همراه بود.

 

 بازار بیت کوین پس از سقوط روز گذشته که قیمت را تا ۳۰,۸۴۷ پایین آورد، بار دیگر تحت فشار قرار گرفته است. در ۲۶ ژانویه (۷ بهمن) بیش از ۶۶۲ میلیون دلار سفارش فروش در صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ (Bitstamp) تسویه شده است.

 

الگوی ترسناک سنگ قبر

بیت کوین هفته خود را با جهش سریع به قیمت ۳۴,۹۱۵ دلار آغاز کرد، این سطح بالاترین قیمت از تاریخ ۲۱ ژانویه (۲ بهمن) است، روزی که با سقوط ۱۶ درصدی ارزش شماره یک بازار همراه بود.

 

روند صعودی اول هفته بیت کوین پایان خوشی نداشت و خریداران را در دام خود گرفتار کرد. علاوه بر این، الگوی سنگ قبر (Gravestone Doji) در نمای یک روزه بازار بیت کوین دیده می‌شود، الگوی سنگ قبر خبر از یک بازار نزولی دارد.


خروج ماینرها از صرافی‌های ارز دیجیتال

شاخص موقعیت ماینرها (MPI) که توسط شرکت تحلیلی کریپتو کوانت (CryptoQuant) ارائه می‌شود، اخیراً به اوج تاریخی خود رسیده است.

 

همانطور که کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتو کوانت گفته است، ماینر‌های بیت کوین از زمانی که قیمت در اوج تاریخی خود به ۴۲,۰۰۰ دلار رسید پیوسته در حال کسب سود هستند و این یکی از قوی‌ترین شاخص‌ها برای پیش‌بینی روند نزولی بیت کوین است.

 

یانگ جو در این رابطه گفته است:

«آنها (ماینرها) اخیراً حجم غیرمعمولی از دارایی‌های خود را جابه‌جا کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که از زمان رسیدن قیمت به ۴۲,۰۰۰ دلار پیوسته در حال کسب سود هستند. این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود روند نزولی‌ایی را برای بیت کوین متصور شوم.»

 


شاخص موقعیت ماینرهای بیت کوین

 

بازار سهام از بیت کوین پیشی گرفته است

بازار سهام آمریکا اکنون از شتاب بیشتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. همانطور که اسون هنریچ (Sven Henrich)، بنیان‌گذار نورثمن تریدر (NorthmanTrader) اشاره کرده است، در حال حاضر «S&P 500» از بازدهی بهتری نسبت به بیت کوین برخوردار است. این رشد هم‌زمان با پیوستن تسلا (Tesla) به یکی از شاخص‌های اصلی بازار سهام ایالات متحده بود.

 


مقایسه شاخص قراردادهای ممتد (CFD) بیت کوین و S&P 500

مجموع این موارد می‌تواند احتمال شکسته شدن حمایت ۳۰,۰۰۰ دلاری را افزایش دهد. در صورت شکسته شدن حمایت ۳۰,۰۰۰ دلاری، سطح ۱۸,۹۰۰ دلار حمایت بعدی بیت کوین خواهد بود./ آسان بیت کوین

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها