پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مشمولان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری ثبت نام کنند

24 خرداد 1401
مشمولان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری ثبت نام کنند

به گزارش بانک اول حسین فهیمی دیروز در حاشیه نشست مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی، در جمع خبرنگاران درباره کارت اعتباری سهام عدالت، گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی، آمادگی دارد تا کل دارایی سهام عدالت را برای دریافت کارت اعتباری به بانک‌ها تضمین کند، اما بانک‌ها براساس شرایط خود، میزان تسهیلات را مشخص می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت برای دریافت کارت اعتباری می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن بانک، اقدام به ثبت نام کنند، ادامه داد: ثبت نام در هر بانک متفاوت است و در روزهای آینده بانک‌ها شرایط ثبت نام را اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

فهیمی گفت: با دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و اگر مبلغ استفاده شده تا ۲۹ روز بازگردانده شود، سود به آن تعلق نخواهد گرفت.

وی افزود: در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت یک ماه، باز پرداخت تسهیلات ۳ ساله در نظر گرفته می‌شود و کارمزد آن متفاوت خواهد بود./مهر

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بابک اسکینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفا یکی به گوش این مسئولین برسونید لطفا این چه نوع کمک کردن به مردم کارت اعتباری میدیت چرا فقط باید از سه فروشگاه خریدکنیم پولشو بدیدت هرکسی بزنه به زخمی به بدبختی نه مستقیم بره توجیب رئیس این سه تا فروشگاه که مطمئنم فروشگاه خوداین رئیس های ...دوسر سودمیکنن .من مادرم داره میمیره بخداقسم پول عمل کردنش روندارم فکرکردم معجزه شده خداپولشو رسوندالبته نصف پول عملشو اما نه اینکار باید بشینم و مردن مادرمو جلوی چشام ببینم

علی گنجی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.اونایی که کارت ملی هوشمندشون هنوز نیامده چطور میتونن تو اپلیکیشن ایوا ثبت احراز هویت کنن.واسه وام سهام عدالت؟؟؟؟؟؟.من فقط رسیدشو دارم

م م م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خیلی از مردم بدبختی که امید به نقد شدن سهام عدالت داشتند را تا امید کردید. دولت و دولتمردان ما خیلی بی انصاف هستند.

alrzazanganh@gmail.com alrzazanganh@gmail.com
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شمارابقران ازاین کارادست برارداریدازسهام عدالت مردم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها