جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

توزیع کارت اعتباری (وام ) سهام عدالت از امروز

24 خرداد 1401
توزیع کارت اعتباری (وام ) سهام عدالت از امروز

به گزارش بانک اول، موسوی، مقام مسئول در نظام بانکی در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت را آغاز کرده و اخیراً بعد از گذشت چندماه، از امروز آمادگی وجود دارد که بر بستر غیرحضوری در بانک ملی، تسهیلات برای دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.

وی افزود: مردم برای دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه به شعب این بانک ندارند و متقاضیان صرفاً با ارسال مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود در سامانه طراحی شده، می‌توانند درخواست خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن و پس از دو تا سه روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت کنند.

موسوی گفت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 3ساله است و هیچ‌گونه مدرک یا ضامنی غیر از موارد اعلام شده (مدارک هویتی)، نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان اگر در بازده زمانی یک ماهه تسهیلات دریافتی را باز پس دهند، هیچ‌گونه کارمزد و یا هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

وی گفت: حسب دستورالعمل‌ها، کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت ارائه خواهد شد و این کارت برای همه دارندگان سهام عدالت از امروز آماده است و همه اقدامات نیز انجام شده است./مهر

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سجاد نیک روش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من داخل برنامه نشان اعتباری وارد میشم اما برای اینکه امضا الکترونیک بخوام تایید کنه میزنه خطا چکار کنم الان

امید ارجمند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام دوستان هر کی ثبت نام کرد لطفا من رو هم راهنمایی کنه

رهگذر .
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدوم سایت باید ثبت نام کنیم؟؟؟ الان از کجا باید بگیریمش؟ 🤔

زینب احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا الان دوباربیشترسود سهام نگرفتم،کسی هم جواب درست نمیدهد

Milad
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این کارت ها فقط برای اون دسته از سهامدارانی هست که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردن ؟ یا همه دارندگان سهام عدالت را شامل میشه ؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها