جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اگر این گروه خونی را دارید برای همیشه موفق خواهید بود !

24 خرداد 1401
اگر این گروه خونی را دارید برای همیشه موفق خواهید بود !

گروه های خونی و خلق و خوی

به گزارش بانک اول بر اساس مجموعه ای از کتابها در این زمینه ، موفقیت در کار یا ازدواج ممکن است در گروه خونی شما اثر بگذارد.
به نظر می رسد این نظریه که گروه خونی هر جنبه از شخصیت ، خلق و خوی و توانایی آمیزش را تعیین می کند نظریه کاملی نیست و پوچ است اما مانع از بودن در لیست ده کتاب پرفروش ژاپن در سال 2007 نبوده است.

 

طبق اطلاعات این کتاب ، یک فرد با گروه خونی A محفوظ ، حساس ، مسئول ، کمال گرا و محتاط است. با نوع B خوش بین ، غیرقابل پیش بینی ، خلاق ، آزاد اندیش و خلاق است. با نوع O روند گرایانه ، پرشور ،دارای  اعتماد به نفس و وفادار است. و با نوع AB اجتماعی ، محبوب ، آرام ، منطقی ، انتقادی و تا حدودی بلاتکلیف است.

کدام گرو خونی بیشترین موفقیت را در زندگی کسب میکند !

اما خب جالب است بدانید بیشتر افراد موفق دارای گروه خونیO هستند ویژگی مثبت این افراد شامل وفاداری،اشتیاق و اعتماد بنفس است. تلاش هایشان را درست و بجا انجام میدهند. اغلب رهبران موفقی هستند و قدرت رهبری کردن را به خوبی در خود دارند و میتوانند از طریق آنها به موفقیت های عظیمی در زندگی برسند.

آیا این کتاب ها اطلاعات درستی به ما میدهند !

در واقع ، در سال 1927 بود که مفهوم نوع شناسی خون برای اولین بار در ژاپن با انتشار مقاله "مطالعه خلق خوی از طریق گروه خون" توسط دانشمند برجسته تاکی فوروکاوا ظاهر شد.
با این حال ، تنها در دهه 1970 بود که با انتشار اولین کتاب از 30 کتاب محبوب در این زمینه توسط روزنامه نگار ماساهیکو نومی ، تصور قشر وسیعی از جامعه را جلب کرد. از آن زمان ، تعداد زیادی کتاب در این زمینه منتشر شده است در حالی که تعداد بیشتری از شرکت های تجاری نیز محبوبیت محصولات گروه خونی را نقد کرده اند.

اخبار مرتبط
پزشک طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه کارهایی را برای کاهش ضعف و بی حالی در ماه مبارک رمضان مطرح کرد و گفت: برای کاهش ضعف و بی حالی باید حتما وعده سحری مصرف و در این وعده برای جبران کمبود آب بدن از غذاهای خورشتی استفاده شود.
سبک زندگی غلط، تغذیه اشتباه، عدم تحرک و استرس روزانه، از طول عمر ما کم می‌کند و زمینه را برای بیماری‌های حاد و غیر معمول فراهم می‌کند. یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تهدید کننده سلامت عمومی بدن، تغذیه درست است
محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد، گفت: با تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج، درصورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.
دریافت بیش از اندازه برخی ویتامین‌ها ممکن است سلامتی انسان‌ها را به خطر بیندازند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها