شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

سقوط ادامه‌دار بیت کوین در بازار جهانی

24 خرداد 1401
سقوط ادامه‌دار بیت کوین در بازار جهانی

به گزارش بانک اول در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بیش از ۸ درصد سقوط کرد و به زیر ۴۶ هزار دلار رسید.

بر همین اساس در معاملات دقایق اخیر قیمت هر توکن بیت کوین با ۸.۴ درصد کاهش در قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۴۵۹۲۲ دلار معامله شده است.

قیمت کنونی نسبت به ۷ روز پیش هم بالای ۱۰ درصد افت داشته است.

به طور کلی شاید بتوان این هفته را بدترین هفته معاملاتی بیت کوین و بازار ارز مجازی طی چند سال گذشته نامید چرا که در حالی قیمت بیت کوین امروز به زیر ۴۶ هزار دلار رسیده که ابتدای هفته به حدود ۵۸ هزار دلار رسیده بود./کوین مارکت کپ

اتریوم هم که دومین ارز پر طرفدار بازار ارز مجازی به شمار می رود نیز امروز ۹.۲۴ درصد افت قیمت داشت و به ۱۴۶۷ دلار در هر توکن رسید.

بینانس کوین هم که شگفتی ساز هفته پیش بود این هفته سقوط سنگینی داشت و امروز هم ۶.۶۳ درصد افت قیمت را به ثبت رساند و به قیمت ۲۲۸ دلار رسید.

اظهارات منفی ابتدای هفته ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلای آمریکا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، در باره بیت کوین
در روزهای ابتدایی این هفته یکی از دلایل سقوط قیمت بیت کوین و متعاقبا ارزهای مجازی در جهان بوده است.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات