جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

فوری/ سود سهام عدالت در کمتر از یک ماه واریز می‌شود

24 خرداد 1401
فوری/ سود سهام عدالت در کمتر از یک ماه واریز می‌شود

به گزارش بانک اول حیدری،سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت عنوان کرد:بخش زیادی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر هنوز برای واریز سود سهام عدالت اقدامی نکردند که در مورد این تاخیر تذکر گرفتند.

وی افزود: با توجه به زمان باقی مانده نه تنها در مورد روش غیرمستقیم بلکه در روش مستقیم هم چالش پرداخت وجود دارد.اقداماتی انجام شده است تا سود مردم زودتر به دست‌شان برسد.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت خاطرنشان کرد:متاسفانه مکاتبات ما با سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی برای بررسی پیشنهادات و ظرفیت استفاده از سامانه ملی سهام عدالت اجرایی نشده است. اگر بتوانیم هر چه سریعتر این پیشنهاد را عملیاتی کنیم و از سامانه ملی سهام عدالت برای پرداخت سود استفاده کنیم می توانیم در کمتر از یک ماه آینده شاهد واریز سود به حساب مردم باشیم.

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عزیز قاسمی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، لطفان از عوض همه مردم به دولت محترم بگید، اولن قرار بود در ۲۲بهمن کل سهام آزاد شود نشد، قرار بود تا در عرض یک ماه فوق سهام عدالت بر حساب سهامداران واریز شود نشد، الان کارت اعتباری علام میکنن نشد تو هربانکی میری میگه برو هرکی گفته از اون بگیر سومن از دولت عزیز بخداهید لطفان از قدیم گفتن حرف حق همیشه برنده تراز حرف دروغه، لطفان بکید با مردم صادق باشن، این تنها حرف من نیست این حرف تمام مردم حداقل میدونم شهرمه،ولی تا سهام آزاد نبود ۲۱میلیون بود آزاد شد هم اومد پایین هم پول به دست مردم نرسید، بس بهتره حرف درست بزنه مطمئن باشه که اونوقت تمام مردم با اونا میشن، ولی وقتی دروغ می شنویم، وما را هم بلانسبت خررررر فرض میکنن مطمن باشن که کسی خ نیست، دورغ های ایشان بر همه امت این خاک دیگر اینارا شناخته بس بهتره هرروز لرزه به جون مردم نیندازن به جهنم سهام بشه ۱تومن یابشه ۱۰۰میلیون وقتی پولی نیست بس حرف مفته، باتشکر ازشما که حرف مردمو انعکاس میدید ممنونم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات