شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

نشانه های کرونا انگلیسی ، برزیلی و آفریقایی را بشناسید !

24 خرداد 1401
 نشانه های کرونا انگلیسی ، برزیلی و آفریقایی را بشناسید !

به گزارش بانک اول در ابتدا باید گفت که اولین کار برای مقابله و در امان ماندن از این ویروس استفاده از دو ماسک است. پس فراموش نکنید که حتما از دو ماسک استفاده کنید.

1- درد عضلانی 

درد بدن میتواند همراه با التهاب عضلانی وحشتناک باشد و اغلب برای مدتی طولانی ادامه دارد.

درد عضلانی
درد عضلانی

2- خستگی های مزمن

خستگی یکی دیگر از علائم رایجی است که در صورت های پیشین مبتلایان نیز وجود داشته اما در انواع جدید مبتلایان به شکل گسترده تری گزارش میشود.

3- سرفه مداوم

سرفه مداوم همراه با گلودرد نیز به عنوان علامت مشترک مبتلایان با سویه جدید این ویروس است تقدم این علامت در مقایسه با دیگر علائم مشاهده شده است.

سرفه
سرفه

4- تب 

اگرچه تب نیز در مبتلایان به این نوع از ویروس مشاهده شده ، اما در برخی موارد هم مشاهده شده و با مطالعه اخیرا اثبات شده است.

تب
تب

 5- از دست دادن بویایی / چشایی 

کارشناسان حدس میزنند که انواع جدید در این زمینه مشکل کمتری را به وجود می آورند.

اخبار مرتبط
تلفن‌های همراه با برج‌های تلفن همراه و یکدیگر با استفاده از امواج فرکانس رادیویی که نوعی تابش الکترومغناطیسی هستند، ارتباط برقرار می‌کنند. اما امواج فرکانس رادیویی کم شدت ترین شکل در طیف تابش الکترومغناطیسی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها کاملاً بی ضرر هستند. به گفته انجمن سرطان آمریکا، تابش فرکانس رادیویی با شدت بالا می‌تواند گرما تولید کند و باعث افزایش دمای بدن و حتی سوختگی شود.
متخصصان برخی از علائم هشداردهنده اولیه حمله قلبی و آنچه را که در صورت تجربه آنها باید انجام دهید را به اشتراک می‌گذارند:
یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.
افرادی که با افزایش سن نیروی جوانی خود را حفظ می‌کنند، معمولاً عادت‌های روزانه خاصی را اتخاذ می کنند. و، باور کنید یا نه، اینها تغییرات بزرگ نیستند، بلکه تمرین های ساده و روزمره هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها