ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

تمدید یک ساله سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران

24 خرداد 1401
تمدید یک ساله سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران

به گزارش بانک اول بانک صادرات ایران به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، تسهیل خدمات بانکداری الکترونیک و جلوگیری از ازدحام در شعب، اعتبار سپهرکارت‌های این بانک را به طور سیستمی یک سال تمدید کرد و سپهرکارت‌هایی که تاریخ اعتبار آنها در سال ١٤٠٠ به پایان می‌رسد، تا سال ١٤٠١ تمدید خواهند شد.

با ابلاغیه بانک مرکزی و اقدامات اداره کل خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران، سپهر کارت‌هایی که اعتبار آنها در ماه‌های سال ١٤٠٠ به پایان می‌رسد، تا ماه متناظر سال ١٤٠١ تمدید خواهد شد. همچنین سپهرکارت‌هایی که اعتبار آنها در روزهای پایانی سال ٩٩ به پایان می‌رسد، به طور خودکار به مدت یکسال تمدید شده ‌و نیاز به مراجعه حضوری به بانک وجود نخواهد داشت.

به عنوان مثال سپهرکارتی که تاریخ انقضای روی آن ١٢/٩٩ درج شده، به صورت سیستمی تا تاریخ ١٢/٠٠ تمدید شده است. همچنین سپهرکارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها از ٠١/٠٠ تا ١٢/٠٠ است، در پایان ماه انقضای کارت، به مدت یکسال تمدید خواهند شد.

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

اخبار مرتبط
سیدامیر سیاح رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا ۲۵ اردیبهشت یک میلیون و ۶۰۰ هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از ۲ میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.
اسعدی درباره پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار گفت: سالانه به بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش، آموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار، مهارت‌های زندگی، فنی و حرفه‌ای، آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی، اصول ایمنی در محیط کار، اطلاع‌رسانی و آگاه کردن خدمت گیرندگان از مزایای بیمه‌های تأمین اجتماعی و بازرگانی به تعداد قریب به ۱۲۰۰۰ نفر ارائه می‌گردد.
عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس)ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات موضوع این فصل نمی‌باشد
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است حسب نیاز سازمان، اطلاعات ریز تراکنش‌های «ورودی به» و «خروجی از» هر حساب اعم از تجاری و غیرتجاری به تفکیک وجوه نقد و غیرنقد و نیز اطلاعات «بابت تراکنش» موضوع بند «ج» ماده (۱۰) این قانون را حداکثر ظرف ده روز پس از درخواست سازمان به‌صورت سامانه‌ای برای سازمان ارسال نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی اکبری جوچی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

تمدیدکارت ابربانکم باشناسنامه

رقیه اسماعیلی
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

تمدیدانقضای عابربانکم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها