ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

مدارس در ۱۴۰۰ بازگشایی می‌شوند

24 خرداد 1401
مدارس در ۱۴۰۰ بازگشایی می‌شوند

به گزارش بانک اول رضوان حکیم زاده بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بازگشایی مدارس ابتدایی در کشور تاکید کرد: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس کشور در سال آینده تحت هر شرایطی وجود دارد.

وی ادامه داد: تصور اینکه کودکی که شناختی از دنیای مدرسه ندارد از طریق گوشی یا تبلت حروف الفبا را به طور کامل یاد بگیرد غیر قابل قبول است، حتی کشورهایی که در امر آموزش پیشرو هستند، علی رغم اینکه دسترسی‌های خوبی در زمینه‌های فن آورانه از جهت سرعت و پهنای باند دشتند مدارس را در دوره ابتدایی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی کردند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما نیز به دلیل دغدغه جدی که راجع به آموزش دانش آموزانمان داشتیم در ستاد ملی کرونا پیشنهاد کردیم و تصویب شد و در مناطق روستایی، عشایری و حاشیه شهر که خانواده‌ها نمی‌توانند کمک‌کننده باشند به صورت محدود توانستیم جریان آموزش را به صورت حضوری برای پایه‌های اول و دوم برگزار کنیم.

 

وی بیان کرد: ما به شدت نگران سطح سواد یک نسل هستیم و کودکانی که امروز کلاس اول هستند اگر پایه سواد ضعیفی داشته باشند بناهای بعدی خوب شکل نخواهد گرفت و ممکن است در آینده آنها تأثیرگذار باشد لذا امیدواریم با ارزیابی صحیح و برنامه‌های مداخله ایی بتوانیم تا حد زیادی نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

اخبار مرتبط
توجه فرمائید که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.
معمولا در زمان افتتاح حساب در بانک‌ها، کارمندان بانک، مشتریان را از خدمات مختلف از جمله خدمات پیامکی آگاه کرده و از این‌رو مشتریان مختارند که این خدمات را دریافت کنند یا خیر. اما درخصوص بانک رسالت، این مساله کمی متفاوت است. بانک رسالت اگرچه دارای شعب فیزیکی بوده، ولی مشتریان آن ناچارند که برای افتتاح حساب، از اپلیکیشن این بانک استفاده کنند.
اقساط معوق و چک‌های برگشتی از مهمترین عواملی است که بر امتیاز اعتباری افراد تاثیر می گذارد.
وی با بیان اینکه برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد گفت: پرواز‌های حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: