پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

میانگین زمان تحویل خودروهای فروش فوق العاده

24 خرداد 1401
میانگین زمان تحویل خودروهای فروش فوق العاده

 

به گزارش بانک اول معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، ضمن اشاره به ۱۵۰ هزار قرارداد ۱۵ تعهد فروش فوق‌العاده فعال شده در این گروه خودروسازی، تمامی تعهدات در این بخش زودتر از موعد، به مشتریان تحویل شده است؛ بگونه‌ای که میانگین تحویل خودرو در این طرح‌ها به ۴۰ روز رسیده است.

بابک رحمانی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش یک ساله هفت محصول ایران‌خودرو‌، ضمن تاکید برکاهش تعهدات معوق به ۶۰۰۰ دستگاه خودرو گفت: صرفا این میزان تعهدات متعلق به محصولات هایما و ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه‌ای در آغاز سال کاری آینده، باقی خواهد ماند که این تعداد نیز در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ به روز خواهد شد. تعهدات تمامی محصولات به جز دو خودروی یادشده، قبل از آغاز سال کاری ۱۴۰۰ به روز خواهد شد.

 معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با اینکه در سال ۹۹ و در شرایط سخت تحریم و کرونا، برنامه‌های تولید و عرضه ایران‌خودرو به بهترین شکل ممکن مدیریت و با اطمینان از به‌روزآوری تعهدات معوق، تعهدات جدیدی ایجاد شده است، به به‌روز بودن تحویل ۱۳ برنامه فروش فوق‌العاده در سال  این گروه خودروسازی اشاره کرد و گفت: قرارداد حدود ۱۵۰ هزار تعهد فروش فوق‌العاده فعال شده و تمامی تعهدات در این بخش زودتر از موعد، به مشتریان تحویل شده است؛ میانگین تحویل خودرو در فروش های فوری به ۴۰ روز رسیده است. 

وی ایجاد آرامش در بازار خودرو را مسیر پیش گرفته ایران‌خودرو اعلام کرده و تصریح کرد: افزایش عرضه، سبب شکست حباب بازار و ایجاد روند کاهش در قیمت بازار شده است. 

ایران‌خودرو،‌ همسو با راهبردهای وزارت صمت حرکت کرده و مطابق با مصوبات و تصمیمات کمیته خودرو، برنامه‌های متنوع فروش محصولات را در سال جاری به اجرا گذاشته است. علاوه‌بر فروش فوق‌العاده، نیاز بخشی از مشتریان از طریق طرح‌های پیش فروش و مشارکت در تولید تامین شده است.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها