ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

بازنشستگان قبل از پایان سال منتظر پرداخت مبالغ علی‌الحساب نباشند / وزیر کار: اوایل فروردین مشابه مبلغ عیدی واریز می‌شود

24 خرداد 1401
بازنشستگان قبل از پایان سال منتظر پرداخت مبالغ علی‌الحساب نباشند / وزیر کار: اوایل فروردین مشابه مبلغ عیدی واریز می‌شود

به گزارش بانک اول  چند روزی است که حرف و حدیث‌هایی در ارتباط با پرداخت مبلغی به حساب بازنشستگان کارگری شنیده می‌شود. گویا قرار است مبالغی به عنوان علی الحساب دور دوم متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شود.تا قبل از امشب، هیچ اظهارنظر رسمی در این رابطه منتشر نشده بود؛ امشب (بیست و هفتم اسفند) وزیر کار در برنامه ۲۰:۳۰ در ارتباط با واریز مبالغ به حساب بازنشستگان گفت: جلسه‌ای با اعضای کانون و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتیم و از آنجا که از فردا ظهر، عملیات بانکی تعطیل می‌شود، فرصت کافی برای پرداخت مبلغ علی الحساب وجود ندارد اما قول می‌دهیم که به محض بازشدن بانک‌ها در اوایل فرودین، این مبالغ پرداخت شود.وی در ارتباط با مبلغ واریزی گفت: تقریباً به اندازه عیدی بازنشستگان و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر بازنشسته واریز خواهد شد.با این حساب، بازنشستگان قبل از سال منتظر پرداخت مبالغ علی الحساب نباشند و احتمالاً قبل از پانزدهم فرودین این مبالغ واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
توجه فرمائید که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.
معمولا در زمان افتتاح حساب در بانک‌ها، کارمندان بانک، مشتریان را از خدمات مختلف از جمله خدمات پیامکی آگاه کرده و از این‌رو مشتریان مختارند که این خدمات را دریافت کنند یا خیر. اما درخصوص بانک رسالت، این مساله کمی متفاوت است. بانک رسالت اگرچه دارای شعب فیزیکی بوده، ولی مشتریان آن ناچارند که برای افتتاح حساب، از اپلیکیشن این بانک استفاده کنند.
اقساط معوق و چک‌های برگشتی از مهمترین عواملی است که بر امتیاز اعتباری افراد تاثیر می گذارد.
وی با بیان اینکه برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد گفت: پرواز‌های حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها