جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

یارانه معیشتی جدید چیست؟

24 خرداد 1401
یارانه معیشتی جدید چیست؟

به گزارش بانک اول، هرچند طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها سه‌شنبه دیگر اولین یارانه معیشتی سال 1400 پرداخت می‌شود اما اشاره‌ای نشده که یارانه معیشتی جدیدی قرار است در نظر گرفته شود. اما چه کسانی مشمول این یارانه دهم فروردین ماه هستند؟

طبق قرار قبلی کسانی این یارانه را می‌گیرند که قبل از این در مراحل قبلی هم از این یارانه بهره برده بودند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: هفدهمین مرحله یارانه معیشتی و اولین یارانه سال 1400،‌ 10 فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مبلغ یارانه مانند دوره‌های قبل برای خانواده‌های یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز خواهد شد.

پس از شیوع کرونا، دولت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمک‌های مختلفی نظیر پرداخت وام یک میلیون تومانی در دو نوبت، کمک هزینه 200 تا 600 هزار تومانی را در دستور کار خود قرار داد. حمایت معیشتی 100 و 120 هزار تومانی نیز از آذر 99 به مدت چهار ماه درنظر گرفته شد که اولین مرحله آن، ساعت 24 پنجشنبه 27 آذر به حساب خانوارهای مشمول طرح واریز شد.

اخبار مرتبط
بانک اول_لیست نهایی کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد
بانک اول - از شهریور سال ۹۸سازمان امور مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را برای جلوگیری از فرار مالیاتی، شفاف‌سازی درآمد و کمک به حسابرسی مالیاتی، ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد.
بانک اول - سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
بانک اول - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تمام مالکان و مستاجران خانه‌ها از ۱۹ فروردین باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهداد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دولت خودشو کشته همه چیز صد برابر گرون شده اما دوریال به یارانه اضافه نشده البته همینه دیگه پولدار جماعت و کسانی که از مردم سؤ استفاده کردن و زندگی لاکجری دارن که نه از حال کسی خبر داذند نه دلشون به حال کسی میسوزه و من هرگز دیگه تو هیچ رأی گیری شرکت نمیکنم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات