پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

رونمایی از کیف اعتباری دیجیتال مشترک بانک پارسیان و همراه اول "همپا "

24 خرداد 1401
رونمایی از کیف اعتباری دیجیتال مشترک بانک پارسیان و همراه اول "همپا "

،به گزارش بانک اول  در این مراسم که کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول، شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک پارسیان (به صورت مجازی)، حضور داشتند، مدیرعامل بانک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از مجموعه همراه اول و بانک پارسیان در راه اندازی این پروژه تشکر کرد و لزوم ارایه خدمات غیرحضوری به مشتریان در شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت : سیاست بانک پارسیان حرکت به سمت دیجیتال کردن خدمات و ارایه سرویس ها و خدمات نوین به صورت غیر حضوری جهت حفظ سلامت مردم و مشتریان است.
پرویزیان با بیان اینکه پروژه " کیف اعتباری دیجیتال " برای بانک بسیارحایزاهمیت است، تجاری سازی این پروژه را از اولویت های بانک پارسیان برشمرد و افزود: هم اکنون اکثر فعالیت های بانکی مردم در دریافت و پرداخت خرد متمر کز است و براین اساس باید با استفاده از ظرفیت های بانک و شرکت های گروه ، امکاناتی فراهم کنیم که مردم و مشتریان با سهولت بیشتری از خدمات بانک بهره مند شوند.
در ادامه این مراسم مهدی اخوان، مدیرعامل همراه اول از همراهی و همکاری بانک پارسیان با مجموعه همراه اول در عملیاتی کردن این پروژه تقدیرکرد وگفت : اجرایی شدن این پروژه برای همراه اول نیز بسیارمهم است و امیدواریم زحمات هر دو مجموعه به ثمر رسیده وتجاری سازی کامل آن انجام و با ورود به بازار، منافع آن شامل آحاد مردم شود.
در این مراسم پشم چی، معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان، توفیقی، مدیرعامل گروه داده پردازی بانک جوکار، مدیرعامل شرکت همراه کسب وکار هوشمند، بدیعی، مدیرعامل شرکت همپا، رادیوم، عضو هیات مدیره شرکت همپا و ساکیانی مدیرعامل تابان آتی پرداز نیرحضور داشتند.
این طرح که روی اعتباردهی خرد متمرکز شده ، امکان خرید سهل و آسان با استفاده از کیف پول در شبکه پرداخت را برای آحاد مردم جامعه فراهم خواهد کرد . لازم به یادآوری است که هم اکنون بیش از 90 درصد تراکنش هایی که در بستر شاپرک صورت می گیرد، مربوط به اعتبارات خرد و کمتر از 200 هزار تومان است

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک پارسیان اعلام کرده است که سود سهام سهامداران از سال های پیش که تاکنون پرداخت نشده را به صورت یکجا از طریق سجام پرداخت می کند.
بانک اول - استخدام جدید در بانک پارسیان
بانک اول - تاریخچه بانک پارسیان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها