پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش‌بینی بورس فردا ۱۷ فروردین / بورس فردا مثبت می‌شود؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس فردا ۱۷ فروردین / بورس فردا مثبت می‌شود؟

به گزارش بانک اول قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای در رابطه با برجام در وین برگزار شود که این موضوع احتمال کاهش قیمت دلار را به شدت افزایش داده است. اما به عقیده کارشناسان، شاخص کل بورس به محدوده حمایتی مهمی رسیده و این موضوع می‌تواند امیدواری نسبت به سبز شدن بورس فردا را افزایش دهد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل به محدوده حمایت یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی رسیده است و با توجه به معاملات امروز احتمالا فردا بورس به این حمایت واکنش نشان می‌دهد و احتمالا شاهد بازار سبزی هستیم.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه درباره برجام گفت: روند مذاکرات طولانی مدت است و انتظار داریم دلار روی ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان تثبیت شود و به تبع کاهش قیمت دلار بازار سهام نیز دچار رکود شود. اما به نظر می‌رسد بورس به جلسه روز سه‌شنبه که درباره برجام برگزار می‌شود واکنش مثبت نشان دهد.

به عقیده کاشناسان واکنش مثبت بورس در این مقطع زیاد پایدار نیست و تا زمانی که دامنه نوسان به حالت متقارن باز نگردد وضعیت فرسایشی در بورس ادامه دارد.

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها