پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

زمان تعطیلی بازار طلا اعلام شد

24 خرداد 1401
زمان تعطیلی بازار طلا اعلام شد

به گزارش بانک اول ابراهیم محمدولی با اشاره به رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری و ایجاد محدودیت های کرونایی برای صنوف مختلف در پایتخت بیان کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور استانداری تهران، صنف طلا و جواهر با توجه به قرار گرفتن در گروه ۲ شغلی از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهد بود.

وی  اظهار کرد: بازار طلای تهران در این مدت تعطیل بوده و تمام فعالیت ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج فراگیری در این برهه زمانی متوقف خواهد بود

وی با تأکید بر اینکه فقط فعالیت صنوف گروه شغلی ۱ در تهران ادامه دارد و صنف طلا و جواهر هم راستا با صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در زمان اعلام شده، تعطیل هستند، گفت: این صنف طبق مصوبه مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها هستند و از همکاران این صنف خواهشمندیم برای کاهش مبتلایان به این بیماری همکاری لازم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام دهند و واحد صنفی خود را از روز شنبه تعطیل و فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

محمدولی تاکید کرد: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحدهای صنفی را به مدت دو هفته پلمب خواهند کرد.

  با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن پایتخت در وضعیت قرمز، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های ۲ هفته‌ای را تصویب کرد و بر این اساس قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران نیز از تعطیلی ۲ هفته ای بازار بزرگ پایتخت از فردا، شنبه ۲۱ فروردین ماه خبر داد.

این تعطیلی و محدودیت ها برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ اعمال خواهد شد و گروه شغلی ۱ که شامل مشاغل خدماتی می شود در این مدت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها