جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

رونمایی از صاحبان جدید بیتکوین/ پیش بینی قیمت رمزارزها

24 خرداد 1401
رونمایی از صاحبان جدید بیتکوین/ پیش بینی قیمت رمزارزها

به گزارش بانک اول قیمت بیت کوین در اوایل روز شنبه به بالاترین قیمت خود 61 هزار 712 دلار رسید. طبق صفحه قیمت CoinDesk، ارز رمزنگاری پیشرو پس از هفته ها نوسان بین 50 هزار تا 52 هزار دلار ، برای اولین بار در حدود 60هزار دلار معامله شد. بیت کوین پس از رسیدن به حداکثر 60هزار و 900 دلار سپس کاهش قیمت داشت. طبق گفته CoinGecko آخرین بار بیت کوین در اواسط ماه مارس (فروردین) به بالاترین حد خود رسیده بود.

افزایش قیمت دوباره بیت کوین احتمالا به دلیل افزایش علاقه موسسه مالی است. پیش از این ، U.Today در مورد برنامه های غول های بانکی برجسته - گلدمن ساکس و مورگان استنلی - گزارش داده بود که ایجاد شرایط متفاوت برای مشتریان ثروتمندشان در بیت کوین را در نظر دارند.

علاوه بر این ، فشار فروش بر روی بیت کوین کاهش یافته است ، زیرا شاخص تغییر موقعیت دارنده بلند مدت برای اولین بار در پنج ماه گذشته افزایش یافت و این نشان می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین به جای فروش آن ، شروع به جمع آوری بیت کوین کرده اند.

همچنین دلیل صعودی دیگر این است که در 5 آوریل(۱۶ فروردین) ، ارزش کل بازارهای ارز رمزپایه از 2 تریلیون دلار فراتر رفت - این بیش از ارزش شاخص S&P سهام که زیر مجموع خود ۱۵۰۰ بانک را دارد، است.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها