جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پیش بینی قیمت طلا و سکه / سکه ۳۱۰ هزار تومان حباب دارد

24 خرداد 1401
پیش بینی قیمت طلا و سکه / سکه ۳۱۰ هزار تومان حباب دارد

 

 

به گزارش بانک اول نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید اگر قیمت جهانی طلا و نرخ ارز همانند روزهای اخیر باشد، پیش بینی می‌شود قیمت‌ طلا و سکه بیش از این کاهش داشته باشد.

 

محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب سکه، گفت: در سال جدید و پس از تعطیلات نوروز، داد و ستد طلا و سکه به شدت کاهش یافته است و این موضوع موجب شده که حباب سکه اکنون به 310 هزار تومان برسد در واقع در روزهای اخیر به دلیل تعطیلی بازارها و نبود تقاضا حباب سکه کاهش یافته است.

وی با اشاره به پیش بینی وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده، افزود: با کاهش حباب، بهای طلا و سکه بیشتر تحت تاثیر قیمت جهانی طلا و نرخ ارز قرار گرفت؛ هرچند قیمت جهانی طلا از دیروز ثابت بوده و حدود 1745 دلار است، اما نرخ ارز در دو روز گذشته کاهشی بوده و این نوسان موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

 

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران  ادامه داد: اگر این وضعیت تداوم داشته باشد، با توجه به شرایط پیش رو، پیش بینی می‌شود قیمت ها بیش از این کاهش داشته باشد.

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها