جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب افزایش ۳۹ درصدی مستمریها

24 خرداد 1401
 پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب افزایش ۳۹ درصدی مستمریها

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا؛ حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ  که در حاشیه برگزاری ستاد بحران این اداره کل سخن می‌گفت با ذکر مطلب بالا افزود: بر اساس نامه اداری 21 فروردین امسال مستمری و افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران  لغایت فروردین ماه سال 1400  و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.


شایان ذکر است به دنبال طرح برخی ابهامات در چگونگی متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان در فروردین ماه سال جاری (1400)، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.


در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به انعکاس نقطه‌نظرات مستمری‌بگیران عزیز سازمان از سوی مدیران کل استان‌ها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره‌ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین‌1400 برخی از غیرحداقل‌بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم‌افزاری در محاسبات مستمری متناسب‌سازی شده در خصوص متوسط‌بگیران (غیرحداقل‌بگیران) ملاحظه شد که مستلزم اصلاح فنی و نرم‌افزاری است. بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت بر مبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و برطرف کردن ایرادات نرم‌افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری‌بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری (1400) اقدام لازم انجام شود.

بنابر اطلاعیه تامین اجتماعی تهران؛ تاریخ واریز حقوق مستمری‌بگیران در فروردین ماه سال 1400 نیز از سوی این سازمان بدین شرح اعلام شده است:عصر اعتبار

 

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها