پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

سید حسن خمینی به توصیه رهبر انقلاب کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

24 خرداد 1401
سید حسن خمینی به توصیه رهبر انقلاب کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

به گزارش بانک اول سید یاسر خمینی در گفت و گو با جماران، در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در هفته ها و بلکه ماههای اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده های شهداء، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

وی با بیان اینکه حاج حسن آقا هنوز این درخواست ها را نپذیرفته بودند، افزود: ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند، از ایشان خواستند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی تصریح کرد: با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

اخبار مرتبط
بذرافشان تاکید کرد: «این اقدام بانک مرکزی با هدف جمع شدن رانت و رسیدن مواد اولیه به دست مصرف‌کننده نهایی بود و مشکل تولید‌کننده‌ها را در ارتباط با مواد اولیه حل کرده است.»
در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.
بذرافشان درباره نوسان قیمت سکه های گرمی در طول سال گذشته گفت:نوسان خاصی نسبت به ابتدای سال نداشت و در آخرین روز 7 میلیون تومان نسبت به ابتدای سال ثابت ماند.
این مقام مسؤول در خصوص کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی، بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها