پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۳۰۰ میلیونی با سود ۹ و ۱۸ درصدی به چه شرطی پرداخت می‌شود؟

24 خرداد 1401
وام ۳۰۰ میلیونی با سود ۹ و ۱۸ درصدی به چه شرطی پرداخت می‌شود؟

به گزارش بانک اول، اگر مالک یا یکی از ورثه شریک در خانه ای کلنگی هستید با توجه به گرانی افسارگسیخته قیمت ملک در تهران و سراسر کشور، شما بسته به این که متراژ ملک چقدر است و منطقه ای که این ملک در آن قرار دارد کجاست و همچنین موقعیت ملک مذکور – که امکان تبدیل بخشی از کاربری ملک به تجاری را ایجاد کند یا خیر – احتمالا صاحب یک ثروت میلیاردی هستید.

این ثروت در صورت نوسازی این ملک کلنگی چند برابر می شود و اگر نقدینگی لازم برای این کار را هم نداشته باشید می توانید روی می توانید روی دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک مسکن که بخشی از آن سود ۹ درصدی دارد و بخشی دیگر با سود ۱۸ میلیونی به شما تخصیص داده می شود، حساب کنید.

بر اساس اعلام روزنامه شرق یکی از اعضای هیئت‌ مدیره بانک مسکن از افزایش وام نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان حرفه‌ای به ۳۰۰ میلیون تومان در تهران خبر داده است .

محمدحسن علمداری تصریح کرده است: سال ۱۳۹۹‌ برای نوسازی خانه های کلنگی (احیای بافت‌های فرسوده) با استفاده از روش‌های نوین ساخت‌وساز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شد که سالجاری یعنی سال ۱۴۰۰ مبلغ این وام به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

 

شرط اساسی دریافت وام ۳۰۰ میلیونی

 

بنابراین شرط مهم دریافت این وام این است که از روش های نوین ساخت و ساز استفاده کنید. منظور از روش های نوین ساخت و ساز به طور کلی استفاده از مصالح جدید و روش های نوین مهندسی است که واحدهای مسکونی را در برابر زلزله مقاوم کند و مصرف انرژی را در آنها به حداقل برساند.

علمداری افزوده است: بانک مسکن در تهران و کلان‌شهرها ۵۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان وام بافت فرسوده با سود ۹ درصد پرداخت می‌کند.

وی گفته است: مابقی تسهیلات مورد نیاز برای بافت فرسوده – که در تهران مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان خواهد بود –  با سود ۱۸ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی بخش مسکن و بانک مسکن به عنوان بانک عامل در حوزه ساخت و ساز در تامین مالی بودجه لازم برای پرداخت این وام مشارکت دارند و بنا به گفته محمود محمودزاده معاون این وزارتخانه  بودجه تخصیص داده شده به این وام حدود۳۶۰ هزار میلیارد تومان است که امکان پرداخت تسهیلات به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی را فراهم می کند.

اخبار مرتبط
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟
نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها