جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

صدور کارت اعتباری برای مشمولان سهام عدالت غیر مستقیم

24 خرداد 1401
صدور کارت اعتباری برای مشمولان سهام عدالت غیر مستقیم

به گزارش بانک اول نیلوفر بحریه مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت غیرمستقیم کارت اعتباری دریافت می‌کنند، گفت: بانک‌های ملی و تجارت عهده دار ثبت نام مشمولان برای بهره مندی از کارت اعتباری سهام عدالت به مبلغ ۷ و ۱۴ میلیون تومانی هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام بصورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: مشمولان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های ایوا، بله و شصت در بانک ملی و زمرد در بانک تجارت، ثبت نام خود را انجام دهند.

بحریه اظهار داشت: مبلغ موجود در کارت‌های اعتباری سهام عدالت غیرقابل برداشت و معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام افراد است که به صورت وام ۳ ساله با کارمزد ۱۸ درصد تعیین شده است، همچنین کارت‌های اعتباری در دستگاه کارتخوان تعدادی از فروشگاه‌های مشخص شده قابل استفاده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان داشتن شماره حساب بانک ملی یا تجارت را برای ثبت نام کارت‌های اعتباری الزامی دانست و ضمن اشاره به یکسان بودن عملیات ثبت نام در هردو بانک از افراد خواست تا درصورت داشتن شماره حساب هر یک از این بانک ها، از طریق اپلیکیشن همان بانک ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته بحریه، افراد برای مطلع شدن از همه اطلاعات مربوط به سهام خود، می‌توانند به سایت sahamedalat.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها