پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

بازپرداخت اقساط کارت اعتباری سهام عدالت، غیرحضوری است

24 خرداد 1401
بازپرداخت اقساط کارت اعتباری سهام عدالت، غیرحضوری است

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با شیوع بیماری کرونا مشخص شد که شعب بانکها یکی از مراکز اصلی انتقال این بیماری است، از این رو حداکثر تلاش برای کاهش مراجعه به شعب انجام شده است.

اکنون که فرایند تخصیص کارت اعتباری سهام عدالت از طریق «نشان بانک» بانک ملی ایران آغاز شده است، یکی از دغدغه های متقاضیان این تسهیلات، چگونگی بازپرداخت اقساط آن است.

دریافت کنندگان کارت اعتباری سهام عدالت باید اطلاع داشته باشند که بازپرداخت این اقساط فقط به صورت غیرحضوری و از طریق «نشان بانک» امکان پذیر است.

کاربر می تواند با مراجعه به منوی کارت اعتباری سرویس نشان بانک، بازپرداخت اقساط خود را انجام داده و گزارش های مربوطه را مشاهده کند.

«نشان بانک» در اپلیکیشن های ایوا، بله و شصت بانک ملی ایران قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها