جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

واریزی جدید دولت به حساب مردم از زبان رییس جمهور

24 خرداد 1401
واریزی جدید دولت به حساب مردم از زبان رییس جمهور

به گزارش بانک اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای همه مردم تلاش کردیم، تصریح کرد: مطابق با آماری که به بنده ارائه شده، پول‌هایی که ما در سال ۹۹ تحت عنوان «یارانه، کمک معیشتی یا کمک معیشتی ویژه به دلیل کرونا» به مردم پرداخت کردیم، بالغ بر ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بوده و رقم بسیار بالایی است.

 

۶۰۰هزار میلیارد تومان به انحای مختلف به مردم پرداخت کردیم

وی ادامه داد: وام‌های زیادی در این ایام به مردم داده شد که فقط بالغ بر ۲۸هزار میلیارد تومان وام یک میلیون تومانی به آنان پرداخت کردیم. علاوه بر این، ۷۶هزار میلیارد تومان وام برای کسب و کارهایی که در ایام کرونا دچار سختی بیشتری شدند و به مستأجران پرداخت شد.

روحانی افزود: از سوی دیگر، پول دو قسط سهام عدالت را هم در سال ۹۹ پرداخت کردیم که بالغ بر ۳۵۰هزار میلیارد تومان است؛ البته بخش اعظمی از آن پرداخت شده و مابقی آن هم پرداخت خواهد شد.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۶۰۰هزار میلیارد تومان به انحاء مختلف در سال ۹۹ به مردم پرداخت شده که در تاریخ کشور بی‌نظیر است، گفت: این به معنای آن نیست که همه مشکلات مردم حل شده اما به این معنا است که دولت در حد توان خود و شبانه‌روز به فکر مردم بوده، تلاش کرده و اقدامات مهمی را انجام داده بنابراین لازم است از همه کسانی که به ملت خدمت کرده‌اند، سپاسگزاری شود و همواره تلاش شده که زندگی مردم در این ایام سخت بچرخد./مهر

 

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها