شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

این چهره‌های مشهور سیاسی تاکنون در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند

24 خرداد 1401
این چهره‌های مشهور سیاسی تاکنون در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند

به گزارش بانک اول در سه روز نخست ثبت نام چهره‌هایی همچون محمدحسن نامی، سعید محمد، حسین دهقان، رستم قاسمی، صادق خلیلیان، محمود احمدی نژاد، محمود صادقی، علی مطهری، محسن مهرعلیزاده، رامین مهمانپرست، محمد عباسی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمدحسن قدیری ابیانه، حسن سبحانی و قدرتعلی حشمتیان در انتخابات ثبت نام کرده اند.

موضوع اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور از مسایل مهم روز اول ثبت نام ها بود که به شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات باز می گردد و از دوشنبه هفته جاری که رئیس جمهور، وزارت کشور را موظف کرد که مصوبه شورای نگهبان را اجرا نکند، شدت گرفت؛ چرا که ساعتی بعد هیات نظارت بر انتخابات اعلام کرد این مصوبه لازم الاجرا است.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در اولین روز ثبت نام ها در گفت وگو با خبرنگاران مستقر در وزارت کشور اعلام کرد که «ثبت نام هایی که فاقد مدارکی باشند که از سوی شورای نگهبان اعلام شده، اعتبار ندارند و به نماینده مان در ستاد انتخابات کشور گفته ایم که مدارک ناقص را تحویل نگیرد. ثبت نام کسانی نهایی می شود که مدارک شان بر اساس مصوبه شورای نگهبان کامل باشد و به تائید نماینده شورای نگهبان در ستاد انتخابات کشور برسد.»
 
ساعت ۱۸ پایان مهلت حضور برای ثبت نام اعلام شده، اما ثبت نام از افراد حاضر در ستاد انتخابات انجام خواهد شد.

سیداسماعیل موسوی در پایان سومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در روز جاری ۸۱ نفر برای ثبت‌نام مراجعه کردند و در مجموع تاکنون ۲۱۱ نفر مراجعه کرده‌اند که به طور میانگین می‌توان گفت روزی ۷۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند./ایسنا

اخبار مرتبط
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۰ فروردین) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه اعلام شود تا فدرال‌رزرو چه زمانی شروع به کاهش نرخ بهره کند.
بذرافشان تاکید کرد: «این اقدام بانک مرکزی با هدف جمع شدن رانت و رسیدن مواد اولیه به دست مصرف‌کننده نهایی بود و مشکل تولید‌کننده‌ها را در ارتباط با مواد اولیه حل کرده است.»
در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها