ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

امکان دریافت مشاوره آنلاین درباره خدمات چک صیادی با «باجه آنلاین» ایوا

24 خرداد 1401
امکان دریافت مشاوره آنلاین درباره خدمات چک صیادی با «باجه آنلاین» ایوا

به گزارش بانک اول، این امکان به‌منظور تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مشتریان درباره خدمات چک صیادی ایجاد شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سرویس باجه آنلاین در سرویس نشان‌بانک ایوا، بله و شصت انتخاب درخواست مشاوره جدید و سپس خدمات چک یا سامانه صیاد، از پاسخگویی باجه آنلاین بهره‌مند شوند.

«باجه آنلاین» اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که مشتریان می‌توانند حتی در روزهای تعطیل سؤالات بانکی خود را مطرح و جواب‌هایشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از کارمندان بانک دریافت کنند.

پاسخگویی در کم‌تر از 30 دقیقه، دریافت پاسخ‌های تخصصی در موضوعات مختلف بانکی، وام و تسهیلات، سپرده‌گذاری، افتتاح حساب، سهام عدالت و ... پاسخگویی کارمندان بانک حتی در روزهای تعطیل، حفاظت از سلامت کارمندان بانک و مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و صرفه‌جویی در زمان کارمندان بانک و مردم از جمله مزیت‌های این محصول است.

اخبار مرتبط
در ادامه هم سیاوش غیبی پور دیگر کارشناس اقتصادی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: افزایش شفافیت در حوزه معاملاتی که با چک‌های الکترونیکی شکل می‌گیرد علاوه بر مزیت‌هایی که برای خود افراد دارد در بحث‌های مالیاتی و موارد اقتصادی هم به کمک دولت خواهد آمد. همچنین می‌تواند به رونق معاملات و حتی کاهش بار ترافیکی و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها نیز کمک شایانی کند.
رنگ ظاهری همه چک‌های صیادی جدید بنفش است، ولی رنگ‌بندی دیگری برای استعلام سابقه اعتباری صادرکنندگان چک صیادی وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های پرداخت موبایل و سایت بانک مرکزی، وضعیت اعتباری صادرکننده چک را بررسی کنید.
امروزه که معاملات با چک بسیار زیاداند، احتمالا اعتماد به صاحب چک تا حدودی سخت باشد. به همین منظور بانک مرکزی در سامانه صیادی، خدمت استعلام خوش حسابی را ارائه نمود تا افراد با یک استعلام ساده، سابقه طرف معامله خود را بدانند و با خیال راحت چک را قبول یا رد کنند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمام بانک‌ها مجهز به سیستم پذیرش چک الکترونیک هستند و امکان وصول غیرحضوری چک‌های الکترونیک نیز به‌زودی فراهم می‌شود. همچنین در پایان سال ۱۴۰۶ چک‌های فیزیکی برای همیشه به کار خود پایان می‌دهند و چک‌های الکترونیک جایگزین آن می‌شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها