پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری:رد صلاحیت لاریجانی، جهانگیری و احمدی نژاد

24 خرداد 1401
فوری:رد صلاحیت لاریجانی، جهانگیری و احمدی نژاد

شورای نگهبان نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را مشخص و به وزارت کشور اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شنیده‌ها حاکی از این است که پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ۱۰ روز در شورای نگهبان، نهایتا این شورا نتایج احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان را مشخص و به وزارت کشور اعلام کرده است. 

 

 دست رد شورای نگهبان به بانیان وضع موجود 

با پایان یافتن بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری در شورای نگهبان، اسامی نامزدهای نهایی به وزارت کشور ارسال شد.  

انتخابات ۱۴۰۰

شنیده‌های خبرنگار فارس از منابع مطلع حاکی از آن است که صلاحیت آقایان علی لاریجانی، محمود احمدی‌نژاد و اسحاق جهانگیری مورد تایید قرار نگرفته است.  

نتایج نهایی نشان می‌دهد شورای نگهبان در روند بررسی صلاحیت‌ها، پرونده و سوابق افراد را بدون توجه به موقعیت و جایگاه آنها، مد نظر قرار داده و قانون را فدای مصلحت اندیشی نکرده است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد.

اخبار مرتبط
بانک اول - از شهریور سال ۹۸سازمان امور مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را برای جلوگیری از فرار مالیاتی، شفاف‌سازی درآمد و کمک به حسابرسی مالیاتی، ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد.
بانک اول - سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
بانک اول - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تمام مالکان و مستاجران خانه‌ها از ۱۹ فروردین باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.
بانک اول - بورس ۱۴۰۰ چه روندی دارد؟ آیا شاخص از فاز نزولی خارج شده و مسیر روزهای آخر سال را ادامه می دهد که صف های فروش جمع شد و بازار با صف خرید روبرو بود یا مسیر نزولی شاخص ادامه پیدا خواهد کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها