پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در تلویزیون معلوم شد

24 خرداد 1401
 زمان مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در تلویزیون معلوم شد

به گزارش بانک اول، مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

در این مراسم نامزد‌ها به صورت عادلانه از حق تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بر اساس جداول پخش برنامه‌ها که به صورت قرعه کشی مشخص می‌شود مطلع شدند.
این مراسم از شبکه‌های یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران به طور زنده پخش شد. در مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس سازمان صدا وسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، نماینده دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده‌های شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان از نامزد‌های احراز صلاحیت شده حضور داشتند.

 

 

قرعه‌ کشی برنامه‌های انتخاباتی هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی ....

*سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نخستین نامزدی که گوی قرعه کشی به نام او درآمد. روز جمعه ۷ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

*محسن رضایی دومین نامزد منتخب بود و روز یکشنبه ۹ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

* نخستین برنامه علیرضا زاکانی، روز پنج شنبه ۱۳ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود.

 

 * سیدابراهیم رئیس الساداتی مشهور به رئیسی چهارمین نامزد منتخب شد. روز سه شنبه ۱۱ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

*محسن مهرعلیزاده پنجمین نامزدی که روز چهارشنبه ۱۲ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

*عبدالناصر همتی ششمین نامزدی که گوی قرعه کشی به نام او درآمد. روز جمعه ۷ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

* آقای سعید جلیلی هم روز دوشنه ۱۰ خرداد نخستین برنامه اش از رسانه ملی پخش می‌شود.

 

*مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری روز‌های دوشنبه ١٧خرداد، جمعه ٢١ خرداد و سه شنبه ٢٥ خرداد برگزار می‌شود.

 

ستاد انتخابات وزارت کشور روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای اسامی داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد که اسامی به این شرح است: ۱. آقای سعید جلیلی فرزند محمدحسن کد نامزد ۲۲،
۲. آقای سیدابراهیم رئیس الساداتی مشهور به رئیسی فرزند سیدحاجی کد نامزد ۳۳،
۳. آقای محسن رضایی میرقائد فرزند نجف کد نامزد ۴۴،
۴. آقای علیرضا زاکانی فرزند حسین کد نامزد ۵۵،
۵. آقای سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی فرزند سیدحسن کد نامزد ۶۶،
۶. آقای محسن مهرعلیزاده فرزند رحیم کد نامزد ۷۷،
۷. آقای عبدالناصر همتی فرزند احمدعلی کد نامزد ۸۸
بر اساس ماده ۶۶ قانون فعالیت انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری رسما از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای خاتمه می‌پذیرد.

 

منبع: شبکه خبر

اخبار مرتبط
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۰ فروردین) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه اعلام شود تا فدرال‌رزرو چه زمانی شروع به کاهش نرخ بهره کند.
بذرافشان تاکید کرد: «این اقدام بانک مرکزی با هدف جمع شدن رانت و رسیدن مواد اولیه به دست مصرف‌کننده نهایی بود و مشکل تولید‌کننده‌ها را در ارتباط با مواد اولیه حل کرده است.»
در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها