پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چطور یک ماهه بگیریم؟

24 خرداد 1401
وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چطور یک ماهه بگیریم؟

به گزارش بانک اول، اجرای امر خطیر پرداخت وام‌قرض الحسنه در نظام بانکی ایران چندان در اولویت نیست و بسیاری از نیازمندان به سختی می توانند از بانک ها تسهیلات بدون سود دریافت کنند اما در میان خیل بانک های دولتی و خصوصی، دو بانک یعنی بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت تمرکز خود را به ارائه وام‌های قرض الحسنه قرار داده اند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از ۵۲۰ شعبه در تهران و شهرستان های سراسر کشور خدمت رسانی در سنت نیکوی قرض الحسنه را به اجرا درآورده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران وام‌های بدون سود متنوعی به متقاضیان – از مردم عادی گرفته تا صاحبان کسب وکار – پرداخت می کند که با مراجعه به سایت این بانک می توان از جزئیات آن آگاه شد اما آنچه بیش از هر تسهیلات دیگری نام بانک قرض الحسنه مهر ایران را سر زبان ها انداخته ، وام ۳۰ میلیون تومانی این بانک است.

از وام ۳۰ میلیونی به وام ۵۰ میلیونی

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اغلب متقاضیان وام های قرض الحسنه آشناست و در این مطلب به آن نمی پردازیم بلکه آنچه در این گزارش مدنظر قرار دارد وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه این بانک است.

اغلب متقاضیان وام‌های قرض‌الحسنه تصور می کنند سقف – حداکثر – میزان وامی که می توانند از بانک مهر ایران دریافت کنند ۳۰ میلیون تومان است اما این بانک با اجرای طرحی تحت عنوان طرح حمایتی فرد حقیقی و با لحاظ کردن شرایطی سقف وام‌های قرض الحسنه خود را به ۵۰ میلیون تومان افزایش داده است.

 

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی

 

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران به این صورت است که فرد متقاضی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان به مدت یک ماه در بانک ودیعه گذاری می کند و بانک نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان به متقاضی وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند که ۲۵ میلیون تومان از این مبلغ از محل اندوخته های موجود در صندوق اجتماعی هر شعبه تامین می شود. کارمزد این تسهیلات ۴ درصد بوده و تا اقساط آن تا۳۶ ماه قابل تقسیط است.

بر اساس توضیحات بانک قرض الحسنه مهر ایران در وبسایت این بانک، طرح حمایتی فرد حقیقی برای متقاضیانی طراحی شده که خواستار بهره مندی از تسهيلات قرض الحسنه این بانک در کمترین زمان ممکن باشند.

شایان ذکر است در حالت عادی، متقاضیان برای استفاده از تسهيلات قرض الحسنه بانک مهر ایران ، ملزم به كسب ميانگين با حداقل كاركرد ۳ ماهه حساب هستند اما در طرح حمایتی فرد حقیقی، افرادی نیاز فوری به وام دارند و فرصت ايجاد ميانگين را ندارند، می توانند با افزايش مبلغ موجودی در دسترس خود، وام ۵۰ میلیونی را با ودیعه گذاری یک ماهه ، دریافت کنند.

اخبار مرتبط
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بانوی ایرانی نقطه چین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من همسرم کارمند رسمی بانکه،۱۹ سال سابقه کار داره، نه چک برگشتی داره، نه معوقه بانکی، در کل هیچ مشکلی نداره، مستاجریم و برای تمدید اجاره نامه با شرایط فعلی کشور امکان افزایش رهن رو نداریم، ۶۰ تومن وام لازم داربم که بزاریم رو پیش خونه تا بتونیم ی واحد کوچکتر اجاره کنیم، چک بخوان میتونیم بدیم، ضامن کارمند و کسر از حقوق هم مشکل نداریم، ولی هر جا مراجعه می کنیم با سنگ اندازی کارمون رو راه نمیندازن، خدایا ملت فکر می کنند کارمند بانک وضعش توپه این سرمایه ها رو به کی وام میدن اینا؟ آبرومونو خودت بخر

Ozeir Ch
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۲۵میلیون خودمون رو کی پس میدن بعد تمام شدن اقساط؟

رضا جلالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۲۵میلیون سپرده بدون سود ۵۰میلیون باسود یعنی ۲۵میلیونی که از طرف میگیرن واقعا قرض‌الحسنه میگیرن بدون سود.۵۰میلیون که میدن باسود فقط اسمش قرض‌الحسنه است برای فریب مردم .از۲۵میلیونپولیکه از سپردهگذار می‌گیرند وهمونوباضافه ۲۵ میلیون میدن وسود ۵۰ میلیون میگیرن یعنی از سپرده خوده سپرده گذارهم بی وجدانها سود میگیرن اینها کین دیگه بابا.شما ببنید تو دنیا کدام بانک اینکارو انجام میده پول طرف بخودش بده وازش سود بگیره منتم سرش بزاره

مجید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

، من کولر گازیم سوخت ، کمیته امداد فرستادم بانک قرض الحسنه مهر شعبه خیابان امام، دزفول،واسه وام ۵ میلیونی کمک هزینه خرید کولر، ولی چنان واسه ضامن اذیتم کردن ، دو ضامن میخواستن، تو روستام با بانک ۴۰ کیلومتر راهم بود ، خیلی برو بیا و هزینه کردم ، آخرش وام بهم ندادن، تو دمای بالای ۵۰ درجه خوزستان کولر آبی دسته دوم خریدم ، ه😥

maryam Sohrabi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوب یکی نیست ب اینهابگه من وامثال من که جیبمون خالیه 25میلیون ازکجابیاریم سه ماه بخوابونیم خوب اگه این پولوداشتیم که دیگه نیازب وام نداشتیم

علی زمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

میری وام بگیری دوتاضامن کارمندوچک یه بازاری میخاد،بنظرتون این انصافه این بانکداری اسلامی هستش......

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها