جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با خدمات چک‌های صیادی

24 خرداد 1401
نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با خدمات چک‌های صیادی

به گزارش بانک اول  نسخه ٢.٠ اندروید و ios نرم‌افزار جدید همراه بانک صادرات ایران با قابلیت ارائه خدمات سامانه پیچک (ثبت چک، تایید چک توسط گیرنده و انتقال چک)، تغییر در سرویس صورت حساب، تغییر در سرویس انتقال وجه، تغییر در منوی خرید شارژ تلفن همراه، اصلاح و بهبود عملکرد برخی خدمات و رفع مشکل اشتراک‌گذاری رسید تراکنش و همچنین ورود با اثر انگشت منتشر شد و در اختیار کاربران این خدمت قرار گرفته است.

 

در این نسخه همچنین فیلد نوع توکن انتقال پیامکی و سخت‌افزاری به منظور ارتقای امنیت حساب‌های مشتریان پیاده‌سازی و رمز پیامکی جایگزین رمز حساب شده است. با استفاده از توکن سخت‌افزاری نیز امکان انتقال وجه از حساب به حساب سپهری سایرین به صورت دو تراکنش تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال پیاده‌سازی شده است.

سقف حواله‌های غیرحضوری مبتنی بر حساب اعم از درون بانکی و بین بانکی برای هر شخص در یک روز، یک میلیارد ریال است و با استفاده از توکن پیامکی کاربران می‌توانند رمز ثابت حساب را فعال نکرده و به جای آن از رمزی که هنگام درخواست تراکنش، به تلفن همراه آنها پیامک می‌شود، استفاده کنند.

کاربران می‌توانند برای دریافت نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران به نشانی https://apps.bsi.ir یا بخش تنظیمات صفحه نخست نسخه پیشین همراه بانک صادرات ایران مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
دریافت وام و تسهیلات با وثیقه قراردادن سهام به صورت غیر حضوری / عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه بانک‌ها در زمان وصول مطالبات خود نیز با دعاوی مختلف در مراجع متعدد روبه‌رو هستند که امکان وصول مطالبات را تضعیف می‌کند، گفت: با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بانک صادرات ایران توانسته‌ایم این معضل را با تهیه سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست» برطرف کنیم.
بانک اول - «فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات ایران و موسسه اعتباری ملل منتشر شد.
بانک اول - بانک صادرات این در بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی برای اتباع غیرایرانی اعلام کرده است.
بانک اول - سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» بانک مرکزی در بانک صادرات ایران عملیاتی و پرداخت‌های خرد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال با هزینه کمتر به صورت آنی به حساب ذی‌نفع واریز می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها