پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول انس جهانی در بازار امروز در قیمت ۱۸۷۸ دلار بدون تغییر بود. بر اساس ثبات قیمتی در بازار ارز و نوسانات کم در انس جهانی طلا در چند روز گذشته انتظار می‌رود روند تعادلی در بازار طلا ادامه‌دار باشد. قیمت‌ها در بازار داخلی به دلیل افزایش قیمت دلار با افزایش همراه بود.

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلا گفت: سطح معاملات در بازار طلا و سکه کاهش پیدا کرده است. یکی از عوامل موثر در کاهش سطح معاملات در بازار طلا نزدیکی به انتخابات است.

روز یکشنبه به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس جهانی تغییری نکرد اما به دلیل افزایش قیمت دلار قیمت‌ سکه و طلا در بازار داخل با افزایش نسبی همراه بود اما سطح معاملات به دلایل مختلف از جمله نردیکی به انتخابات و ثبات نداشتن نرخ ارز افزایش پیدا نکرد.

برای بازار فردا ۲۴ خرداد انتظار می‌رود اگر انس جهانی تغییرات زیادی را نداشته باشد، قیمت طلا با توجه به افزایش در بازار امروز بازار فردا را با یک ثبات نسبی پشت سر بگذارد.

 

در معاملات روز ‌یکشنبه بیست و سوم خرداد، قیمت سکه در نیمه روز ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز ‌شنبه ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

امروز قیمت نیم سکه با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه به قیمت ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۴۵ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز شنبه ۵ هزار تومان افزایش داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با رشد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد.

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها