شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

حذف برخی از محدودیت‌های ثبت نام برای فروش محصولات سایپا و ایران خودرو + جزئیات

24 خرداد 1401
حذف برخی از محدودیت‌های ثبت نام برای فروش محصولات سایپا و ایران خودرو + جزئیات

به گزارش بانک اول مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا، گفت: با استمرار برگزاری طرح‌های فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، بازار فروش برخی از محصولات سایپا به آرامش و ثبات رسیده است.

او ادامه داد: در راستای استمرار آرامش بازار و حذف رفتار‌های سودجویانه، در پیش فروش آینده که به زودی بخشنامه آن اعلام خواهد شد، برخی از محدودیت‌های ثبت نام کاهش پیدا خواهد کرد که از جمله آن می‌توان حذف الزام در رهن بودن یکساله سند خودرو‌ها و حذف ممنوعیت ثبت نام و صدور فاکتور نزد مجموعه‌های سایپا و ایران خودرو در ۴۸ ماهه گذشته، نام برد.

باقری خاطرنشان کرد: با حذف برخی از محدودیت‌هایی که در گذشته و با دستور کمیته خودرو وزارت صمت به منظور کنترل التهابات کاذب بازار خودرو اعمال شده بود، تعداد بیشتری از مردم عزیزمان امکان ثبت نام و خرید خودرو از کارخانه را خواهند داشت و این امر کمک خواهد کرد که قیمت خودرو در بازار به صورت هیجانی افزایش پیدا نکند.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درباره تعهدات سایپا و اینکه روند تحویل خودرو‌ها به مشتریان چگونه است، اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا در اوایل سال ۹۸ حدود ۵۲۰ هزار دستگاه خودرو تعهد داشت که با همت مدیریت ارشد گروه، تلاش کارگران خط تولید، شبکه تامین و سایر بخش‌های مرتبط موفق شدیم تولید خودرو را به‌گونه‌ای ساماندهی کنیم که کل تعهدات سایپا ۵۰ درصد کاهش یافته و به حدود ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو برسد.

او افزود: در این میان تاخیر در تحویل خودرو‌ها به مشتریان هم کاهش قابل توجهی داشته است و مجموعه سایپا در تلاش است تا تاخیر در تحویل خودرو‌ها را به حداقل برساند.

باقری درباره اینکه فروش فوق‌العاده که برای آن زمان ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است آیا با تاخیر به دست مشتریان می‌رسد یا خیر، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تمام سعی ما بر این است که خودرو‌ها کمتر از سه ماه آینده تحویل منتخبین شود.

اخبار مرتبط
معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: به دلیل نبودن گواهی و کم فروشی و رشد قیمت‌ها خارج از ضابطه این تصمیم توسط ستاد نوسازی و طبق تبصره سه آئین نامه سامانه صنعت خودرو به عوارض ریالی مبدل شد.
فعال‌سازی این بخشنامه بر روی وبسایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از ایران‌خودرو انجام خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق وبسایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انجام مراحل از طریق وبسایت‌های دیگر، شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد. ثبت نام تنها از طریق وبسایت ایران خودرو و به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان موظفند نمایندگی محل سکونت خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنند.
پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود ۱۵۰ میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.
فروش ۳ محصول سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها