جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

میلیونرهای جهان چقدر ثروت دارند؟

24 خرداد 1401
میلیونرهای جهان چقدر ثروت دارند؟

به گزارش بانک اول به نقل از ام اس ان، گزارش شرکت مشاوره کپجمینی نشان می‌دهد تعداد میلیونرهای دنیا علیرغم همه‌گیری ویروس کرونا از 20 میلیون نفر گذشته است.

 میلیونرهای جهان روی هم رفته 80 تریلیون دلار (67 تریلیون یورو) ثروت دارند که 7.6 درصد بیشتر از سال گذشته میلادی است.

 تعداد افراد دارای ثروت خالص یک میلیون دلار در 2020، 6.3 درصد رشد داشت. کشورهای دارای بیشترین میلیونر به ترتیب عبارتند از آمریکا، ژاپن، آلمان و چین.

 ثروت 1535000 میلیونر آلمانی 4.7 درصد طی بحران کرونا افزایش یافته است، در حالی که 6575000 میلیونر آمریکایی شاهد 12.3 درصد افزایش ثروت خود بوده‌اند.

 دلیل این اختلاف ضربه شدیدتر همه‌گیری کرونا به صنایع اروپا مثل مد، گردشگری و خرده‌فروشی بوده است. بر خلاف آمریکا که بیشترین سود را از فناوری و ارزش بازار برده است.

 ثروتمندترین افراد دنیا با ثروت خالص حداقل 30 میلیون دلار، شاهد 9 درصد افزایش ثروت خود در سال گذشته میلادی بوده‌اند.

 شرکت کپجمینی قیمت سهام، مالکیت اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری‌های جایگزین، پول نقد و املاک را کنترل می‌کند تا ارزش آنها را به دست آورد. این شرکت مشاوره علاوه بر کنترل ثروت، از اطلاعات سازمان های بین‌المللی مثل بانک جهانی هم استفاده می‌کند./تسنیم

اخبار مرتبط
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.
نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال 2024 نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است، امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد و فوربس تعداد میلیاردرهای جهان در سال 2024 را دو هزار 781 نفر اعلام کرده است. میلیاردرها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی، سیاست و رشد بشردوستی در میان ملت ها ایفا می کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها