پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

پرداخت وام جدید به رانندگان تاکسی + جزئیات نحوه دریافت وام

24 خرداد 1401
پرداخت وام جدید به رانندگان تاکسی + جزئیات نحوه دریافت وام

به گزارش بانک اول، محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این باره گفت: طی هماهنگی‌های لازم با بانک مهر و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از امروز وام ۱۰ میلیونی به تاکسی‌ها پژو، اریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به ون ها با سود ۴ درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.

وی در خصوص اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، گفت: تاکسیرانان به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b2n.ir/x93271 مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

روشنی تاکید کرد که رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی همکاری لازم را داشت.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.

اخبار مرتبط
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها